woensdag 7 mei 2014

Video | Closet tour!


In deze video laat ik m'n kledingkast zien bij m'n ouders thuis. Eigenlijk wilde ik pas een closet tour opnemen als ik in m'n studenten kamer zit, maar er werd om gevraagd. En ik zal rond de tijd dat ik in Rotterdam woon weer een hoop andere kleding gekocht hebben! Ik heb een kast met planken en een soort van kledingrek. Met andere woorden: een kijkje in mijn kledingkast!

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Wat ik aan heb: Jurkje - New Look, Ketting - Bershka
Liedje: Sam Smith - Money on my mind

Zijn jullie ook zo trots en blij met jullie kleding? :)

3 opmerkingen:

  1. Ik ben verliefd op het zonnebloemen shortje en echt heel leuk dat je je kast wat hebt versierd.
    Hopelijk laat je je tattoo aan ons zien als je hem hebt, ik ben benieuwd!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk filmpje! Ik ben benieuwd naar je tattoo!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)