zaterdag 31 mei 2014

spelen met filters op m'n 50mm lens #1


Eerder deze week schreef ik al een artikel over de filters die ik had binnen gekregen voor m'n 50mm lens. Ik had beloofd de foto's die ik ermee had gemaakt aan jullie te laten zien. Hier zijn ze dan! Ik heb de meeste foto's gemaakt met de +10 filter omdat ik dit toch de mooiste vond! Ik ben heel benieuwd naar wat jullie van de foto's vinden, ik ben zelf in ieder geval heel blij met het resultaat en ga deze filters zeker nog vaker gebruiken.


rara, wat is dit?

voor het gala :)

mini/baby spinnetjes, hoe lief?!



Ik ben zo dol op foto's maken en dit soort hebbedingetjes maken het allemaal nog net iets leuker!
Ben jij ook zo gek op fotografie? :)

7 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)