dinsdag 27 mei 2014

Shopping | Filters voor op m'n 50mm lens


Accessoires voor je camera, ik ben er dol op. Een paar weken terug bestelde ik deze leuke filters voor m'n 50mm lens op eBay. Super handig aangezien je niet kunt zoomen met een lens met een vast brandpunt. Deze filters zijn onwijs handig als je iets van extreem dichtbij wilt fotograferen! Benieuwd? 




Ik ben zo gek op fotografie en deze wilde ik zeker ook is uitproberen! Ik had ze al op verschillende blogs voorbij zien komen en vond het wel interessant! Ik heb 4 verschillende filters ontvangen: +1, +2, +4 en +10. +10 is natuurlijk de filter waarmee je het meest dichtbij bij voorwerpen kunt komen! Dit is tot nu toe m'n favoriet!

De +10 filter, lekker bol :)


Ik ontving ze in dit schattige opberg 'houdertje', heel handig natuurlijk! Hij klikt alleen niet dicht, wat niet zo fijn is maargoed. Wel leuk dat er aan een opberg manier gedacht is. Ik kocht deze filters bij deze verkoper voor maar €9,53 zonder verzendkosten. Let er wel op dat als je ze ook wilt bestellen ze echt alleen maar op een 50mm lens passen.

Als je ze ook wilt bestellen op eBay kun je ze hier vinden!

Ik zal deze week nog een artikel online zetten met de foto's die ik met de filters gemaakt heb! Dan hebben jullie een beetje een idee wat voor effect ze geven. Ik ben er heel blij mee en ze zijn perfect voor natuur foto's zoals bloemen en close-ups.

6 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)