maandag 26 mei 2014

Photo diary #8


Ik zeg het elke keer weer, maar wat is deze week voorbij gevlogen! Ik had m'n laatste examen, ging winkelen, werkte voor het eerst bij de Jumbo & ging naar de Dutch Youtube Gathering! Benieuwd naar de foto's die ik van de week maakte? Kijk dan snel verder! :)




Maandag
Wauww, wat was het weer lékker maandag! Jammer genoeg kon ik niet naar het strand maar daar zal ik van de zomer nog wel tijd voor hebben.. Ik droeg m'n leuke ananas shirt van de Bershka voor het eerst met m'n zelfgemaakte ananas kettinkje. Helemaal in stijl, haha..

Op de fiets naar school want ik had een wiskunde examen. Dit ging echt verdomd goed, ik had 61 van de 75 punten! Het was maar ff afwachten wat wiskunde ging worden, maar ik had geluk! Er werden een hoop dingen gevraagd die ik juist snapte, happy me. Dit vriendje heeft zo'n 5km met me mee gelift. Lieveheersbeestjes geven me echt een zomer gevoel! :)

Ik heb nog iets van een uur buiten gezeten met mama na het eten en het was gewoon nog heerlijk warm buiten. Zo gek dat het ineens zo warm is. We hebben in onze tuin altijd tot laat de zonnestralen dus dat is genieten.


Dinsdag
Ik begon de dag weer met een smoothie. Aarbeien, 1 banaan en sinaasappelsap. Deze keer deed ik er geen yoghurt bij en ik merk dat ik dat minder lekker vind. Volgende keer gewoon weer met :)

Deze quote kwam voorbij op Tumblr en vond het zo leuk! Het is zo, je bepaald zelf of je happy bent of niet :)

Ik had m'n laatste examen en dat moest natuurlijk gevierd worden met een ijsje, een Swirl! Ik eet bijna nooit een ijsje, maar als ik er dan een eet, wauw wat geniet ik dan haha. Ik had trouwens Engels, 39 van de 43 punten dus dat word een mooi cijfer :). Ik hoop hoger dan een 9 want dan sta ik een 9 op m'n examen! Jaa, ik ben een nerd in Engels haha :D


Toen ik thuis kwam was er (alweer) een pakketje! Deze keer met filters voor op m'n 50mm lens. Ik heb hier onwijs gave foto's mee gemaakt! Leuk hebbedingetje die filters. Ze kwamen trouwens van eBay!


Woensdag
Woensdag had ik m'n eerste werkdag bij de Jumbo, die prima ging! Ik was al aardig vroeg wakker aangezien ik al om 8 uur in de winkel moest staan. Ik wist niet zo goed wat ik moest aandoen dus ging voor 'saai' en iets waar ze niks verkeerd (ofzoiets) over konden zeggen. Toen ik thuis kwam lag deze kleine draak op me te wachten. Als ze dit doet kan ik d'r wel opeten, haha! Ik houd zo van m'n poesjes..

 In de avond ging ik nog ff met een vriendin naar de C&A want we hadden een VIP avond. Dan krijg je 25% korting op alles en ik krijg natuurlijk ook nog 20% omdat ik er (nog) werk. Alles wat ik had weggehangen zat stom dus dat was wel bale. Wel nam ik dit leuke festival tasje mee! Origineel 12,90 en ik betaalde er ongeveer 7,50 voor! Leuke deal. Bruin is totaal niet m'n kleur maar da's dan weer een uitdaging!

Donderdag

Donderdag ging ik naar Brugge om lekker te winkelen! Ik kwam woensdag avond op dit idee. Spontane tripjes naar Brugge gebeuren de laatste tijd soms haha! Papa was vandaag jarig dus ik hoopte wat leuks voor hem te scoren. Helaas is 't niet gelukt :(. Wel heb ik een hoop leuke dingen voor mezelf gevonden! :)

M'n broertje is de 28ste jarig en ik was dus ook op zoek naar een cadeautje voor hem. Dit blousje vond ik zó leuk, maar was niet meer in z'n maat. Jammer! Wel heb ik wat anders gevonden wat hij ook leuk gaat vinden. En zo niet, dan houd ik 't voor mezelf en krijgt die alsnog wat anders van me! 

Ook heb ik een vlog gemaakt! Je kunt hierin wat items zien die ik heb geshopt! :)
Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Na het winkelen pakte ik de bus weer terug en ging ik weer sporten. Ik hoop zo dat ik die 3 keer in de week blijf volhouden in de vakantie. Wat best lastig is aangezien de fitness 11 km van m'n woonplaats vandaan is en het een beetje duur is om elke keer met de bus te gaan..

Vrijdag
Weer maakte ik vrijdag erg weinig foto's.. Ik moet het toch nog ff gewent raken om foto's te maken van de leuke dingen die ik doe haha! Ik moest van 8 tot 15 uur werken bij de Jumbo. De tijd ging lekker snel voorbij dus dat was wel lekker! Toen ik thuis was heb ik een hoop kleren bij elkaar gezocht en daar heb ik dan een outfit uit gekozen voor zaterdag. Ik ben er echt super enthousiast over! Omdat mama uit eten was voor haar werk at ik Nasi met een eitje. 

Daarna ging ik nog lekker in bad en maakte me klaar voor de volgende dag. WANT DAN WAS DE DYTG! Ik had er onwijs veel zin in.. Ik kreeg een paar leuke reacties van een paar meisjes op m'n update video. Dat ze met me op de foto wilden en me echt gingen zoeken. Toch wel gek om een soort van 'fans' te hebben haha. Ontzettend lief natuurlijk!

Zaterdag
Zaterdag was de Dutch Youtube Gathering! Ik was al aardig vroeg op omdat ik om half 9 de boot had en om 9 uur de trein. Omdat ik heelemaal in Zeeland woon moest ik aardig ver reizen en vaak overstappen.. Uiteindelijk was ik er om iets over 12. 

In de Photobooth van Beautylab met Romy :)

Suz van Fashionisaparty vond mijn outfit zo leuk en vroeg of ze er een foto van mocht maken. Ik volg haar blog al een jaartje en vond het echt een eer! Later keek ik op Instagram en ze had hem gepost, hoe gaaf?! :D

In het begin was het ff zoeken naar mensen en toen kwam ik Bradley tegen en begon het avontuur. Ik heb het onwijs leuk gehad maar dat konden jullie al lezen in het artikel met de DYTG9 foto's!


Zondag
 De zondag moest ik werken (bij de C&A), gelukkig pas om half 2. Ik was nog aardig moe van de dag ervoor, met al dat reizen en de hele dag lopen. Ook al was het maar 4 uurtjes, ik had er niet bepaald zin in. Ik maakte deze dag ook weer belachelijk weinig foto's..

Toen ik thuis kwam lag er weer een heerlijke maaltijd op me te wachten! Ik ben zo blij dat als ik thuis kom mama altijd voor me gekookt heeft. Als ik op kamers zit zal ik 't elke dag zelf moeten gaan doen dus ik geniet er nu nog lekker van!

En dan was dit mijn week! Ik heb een hoop leuke dingen gedaan en het naar m'n zin gehad. Dit was een leuke week! Wat heb jij gedaan? :)

Klik hier om naar de vorige Photo diary's te gaan!

14 opmerkingen:

  1. mmm die swirl! Die foto van je benen in bad is echt tumblr achtig! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je wiskunde en engels examens zo goed zijn gegaan! Hele leuke foto's! Jaloers dat je bij de DYTG was! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my god wat ben jij een prachtig kind zeg! Wauw je ogen! :) Super tof dat Suz je foto gepost had! Wist niet dat jij dat was :) Chill dat je examens goed gingen! Ik zit ook boven en 9 met Engels dus dat suppa chillos :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awhh, super lief Sara dankjewel! :)
      Jaaa, echt onwijs gaaf & had het echt niet verwacht!
      Liefss

      Verwijderen
  4. Wat een leuke foto's, gefeliciteerd met je hoge cijfers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke diary! Je hebt echt een gave kledingstijl, en fijn dat je examens zo goed gingen!

    Kun je me vertellen bij welke verkoper je de filters voor je camera kocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)
      Jaa tuurlijk! Dit is 't linkje:
      http://www.ebay.nl/itm/171114798122?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Het zijn wel 52 mm filters, jij hebt 50mm toch? Passen ze gewoon?

      Verwijderen
  6. Wat een geweldige foto's allemaal! Vooral die met Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk weekje! En wat heb je trouwens een leuke blog zeg :). Ik ga eens verder kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)