maandag 19 mei 2014

Photo diary #7


En er is alwéér een week voorbij. Jeez, wat gaat de tijd snel! Zoals gewoonlijk op maandag is het weer tijd voor een foto 'dagboekje' van de week. Ik had examens, ging even naar de Action. Kreeg een leuke bestelling binnen en genoot van het weer! Meer weten, klik dan verder :)


 Maandag
Maandag ging ik naar de Action waar ik een paar leuke dingetjes scoorde en ook ging ik naar de fitness! Eindelijk weer sporten, ik had het bijna een week niet gedaan dus dat voelde wel goed! Ook spotte ik deze pareltjes op marktplaats, Dr. Martens die nooit zijn gedragen.. Ik twijfelde enorm! Ze zijn origineel 170 euries, dus wie weet..

Mooi lakje van Catrice. Ik had gek genoeg nog geen een roze lakje dus ben hier wel blij mee! Ik ben helemaal gek van de Catrice producten de laatste tijd.

Dinsdag 
Toen ik wakker werd op dinsdag was het alweer keihard aan het regenen, bluh. Ik was wel klaar met de regen, vooral omdat je erdoor ook geen outfit foto's kan maken. Ik keek veel youtube filmpjes (wanneer niet) en m'n lieve poes Pikatchu lag weer heerlijk op m'n schoot te knorren. Het is niet normaal hoeveel youtube filmpjes ik op een dag kijk, haha.. Ik ben op dit moment op 208 kanalen geabonneerd en dit worden er wekelijks steeds meer, oeps..

Dit super leuke bankje van Ikea kon m'n moeder voor een prikkie overkopen van een college! Ik ben er super blij mee en die gaat onwijs leuk staan in m'n studenten kamertje! Hij is trouwens niet zo vies hoor, haha. Dat komt doordat het raam zo smerig is. 

Eigenlijk had ik niet zoveel zin om me weer helemaal op te maken en aan te kleden maar het moest wel, want de zon kwam achter de wolken vandaan en het stopte met regenen! Ik ben blij met het resultaat van de foto's, deze konden jullie zaterdag al in een outfit post zien. :)

 Ook nam ik m'n Action shoplog op, voor op m'n vlogkanaal. En we hadden nog een stukje appeltaart over, yum!

 Woensdag
Ik had m'n wekker op 9 uur gezet zodat ik alles lekker chill kon doen. Vandaag had ik namelijk m'n eerste examen: Nederlands. Ik ben een nerd in Nederlands en Engels dus die ging goed! :)
Ook maakte ik voordat ik naar school ging wat outfit foto's, deze komen waarschijnlijk morgen online! Maar nu alvast een sneekpeak!

Ik ging ook weer sporten en had op de terugweg weer (op de heenweg namelijk ook) wind tegen. Nou, als je me goed chagerijnig wilt maken, moet je me wind tegen geven als ik net anderhalf uur heb staan zwoegen in de sportschool..

Donderdag
Aaah, waarom ben ik niet eerder begonnen met smoothies drinken?! We hadden nog wat aardbeien over en ik dacht: laat ik is gek doen. Ik maakte een smoothie met dus de aarbeitjes, een banaan, 2 sinaasappels en wat yoghurt. Dit was veel te veel en ik dronk dus twee glazen, wat geen kwaad kan toch? Echt héérlijk, dit ga ik zeker vaker doen!


Dit was m'n outfit of the day. Lekker comfi met m'n oversisede mannenblouse van de H&M! (rokje is ook van de Hennes en schoenen uit Barcelona) Ik had vandaag examen bio wat naar m'n idee wel lekker ging! :)

 Oh, croissantjes.. Hier kan ik ook zo van genieten! Dit is er trouwens één hoor haha, maar m'n doormiddensnij-poging mislukte een beetje haha.. 

Vrijdag
Vrijdag heb ik erg weinig foto's gemaakt! Ik was zoals gewoonlijk al rond half 10 m'n bed uit en childe de hele morgen. In de middag had ik een sollicitatie gesprek. Niks heel erg spannends hoor, gewoon voor kassamedewerkster bij de Jumbo. Komende woensdag is m'n eerste werkdag, ik ben benieuwd!
In de avond maakte ik de beroemde (bij ons thuis dan) kip wraps, smullen!

Zaterdag
 De zaterdag was ik al om 8 uur op, want ik moet een dagje werken bij de C&A. Ik blijf het jammer vinden dat we alleen zwart (met wit) mogen dragen, ik voel me altijd zó saai. In love met m'n F21 zonnebril :)

Toen ik thuis kwam lag er weer een pakketje voor me. Deze keer van Oasáp, yay! Heel blij met deze items! M'n ouders worden er gek van hoeveel pakketjes ik laat komen, wat doen jullie daar tegen haha? Als ik op mezelf 'woon' in Rotterdam ga ik dit probleem gelukkig niet meer hebben..

En we aten pizza, lekker!

Zondag
Zondag probeerde ik uit te slapen, maar dat lukt de laatste tijd gewoon niet meer. Ach, dan maar om 9 uur m'n bed al uit. Heb ik ook wat aan m'n dag! Aangezien ik de volgende dag een examen had (heb) was het leren en oefenen voor wiskunde. Ik hoop dat ze een beetje dingen vraag die ik snap, fingers crossed... 

Het was de hele dag héérlijk weer en natuurlijk hebben we hier gebruik van gemaakt en hebben we lekker gebarbecued! Dit geeft echt een zomer gevoel. In de avond zit de zon altijd nog precies op de tafel, heerlijk!

Dit was m'n weekje alweer. Best druk met leren en examens! Deze week heb ik nog wat examens, ga ik voor het eerst bij de Jumbo werken en aanstaande zaterdag is de DYTG alweer!
Wat hebben jullie afgelopen week gedaan? :)

9 opmerkingen:

  1. omg die dr martens zijn zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hè! Ik heb ze gekocht hoor.. (verslaving?) haha :)

      Verwijderen
  2. Klinkt echt als een super leuk weekje! Die pizza ziet er heerlijk uit! Ik kan ook echt chagerijnig worden van tegenwind haha! Ben benieuwd naar de outfitpost van morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik vind dat bankje echt heel leuk, superfijn dat je die zo kon overkopen! En ik krijg spontaan honger van die pizza haha. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, ben zo blij! Hij is echt perfecctt! :D
      haha, lekker he..

      Verwijderen
  4. Leuke items heb je besteld bij oasáp! En ik krijg nu honger door die pizza. Nog ontzettend veel succes met je examens!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die outfit met dat oversized hemd is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)