maandag 12 mei 2014

Photo diary #6 | Feestje, bestellingen, leren, 500 abonnees.



Er zit weer een weekje op en ik vanaf nu zoals een hoop andere bloggers ook elke week een photo diary posten! Ik vind deze artikelen altijd een van de leukste dingen om te lezen. Ik heb er ook wat meer tijd in gestoken dat dat ik normaal doe dus ik hoop dat jullie het leuk vinden! :)

Ik heb gefeest, geleerd, lekker gegeten (wanneer niet haha), bestellingen gedaan en ontvangen. Ik ga naar de DYTG (wiehoeee) en heb weer een weekend gewerkt. Kijk snel verder!



Maandag


Op maandag ging ik naar Vlissingen met een vriendinnetje om Bevrijdingsdag te vieren! Als je de outfit die ik droeg wilt zien, klik dan hier. Het was super gezellie en ik heb weer lekker gedanst, nieuwe mensen gezien en het naar m'n zin gehad. Zeker een geslaagde dag!


Dinsdag

Ook al was ik maandag avond niet al te laat gaan slapen, toen ik wakker werd was ik onwijjjsss stijf en duf! Een teken dat ik het leuk gehad heb zeker, haha? Ook was ik me de dag ervoor vergeten in te smeren en ben dus verbrand, bale!
  

Lekker eten, daar voel ik me altijd beter door! Ik perste wat sinaasappels en at lekkere boterhammetjes. 


Jullie konden al in een eerdere Photo diary lezen dat de sunflower shorts van eBay wat aan de grote kant waren en de rits kapot was. Ik heb dus nieuwe opgestuurd gekregen in een maat S (omdat ik wilde kijken of deze me beter zouden passen). Nou, aan m'n billen zitten ze als gegoten maar helaas is 'ie heel strak om m'n taille. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n taille kan hebben (aangezien die van mij al aardig smal is). Ik weet nog niet zo goed of ik ze ga houden of niet. Ik denk het wel, dan maar wat minder eten die dag dat ik ze draag haha...


M'n mooie zonnebril van de Forever 21. Altijd fijn als je de deur uitmoet en geen zin hebt om makeup op te doen!

Woensdag

 Vandaag bestond vooral uit opruimen en leren voor m´n examens.. Ik heb niks te klagen hoor! Ik hoef nauwelijks wat te doen omdat ik onder m´n niveau zit..


Ik deed voor het eerst een bestelling bij Oasap! Deze blouse en nog een ander shirtje, ik kan niet wachten tot het binnenkomt...


Yessss, ik ga naar de DYTG9!! Eerst ging ik niet omdat er niemand wil maar Noël van Dreven (meisje op Youtube) gaf haar kaartje weg. Je kon haar je gegevens mailen en ik legde uit dat ik twijfelde omdat ik niet echt iemand had om mee te gaan. Dus ik keek vanmiddag bij de post en deze zat erbij! Ik ben onwijs blij en ik ga gewoon in m'n eentje, haha.. Lekker foto's maken, filmen en Youtubers en wie weet leuke mensen ontmoeten! Ik wil sowieso Diana (van Disfordazzle) ontmoeten want ze is echt een grote inspiratie voor me :)
Gaat er iemand van jullie naar de Dutch Youtube Gathering? 


Omdat papa en mama vandaag 28 jaar samen waren maakte ik shoarma. En dit is m'n lievelingseten, dus dat was een en al liefde!

Donderdag

Donderdag was echt een dag waar ik nauwelijks iets interessants deed en dus ook weinig foto's gemaakt heb. Ik nam een video op, maar daar ga ik nog niks over verklappen want die komt woensdag op m'n hoofdkanaal op Youtube. Hierboven zie je een foto van een video die ik zaterdag online zette. Ik had donderdag alvast de punten opgeschreven waar ik het over wilde hebben in de video.


Zoals altijd vergezelde Pikatchu me! Af en toe pak ik m'n camera erbij en schiet ik wat kiekjes van d'r. Deze vind ik goed gelukt :D


Mini OOTD: velvet leggings van de Wibra + m'n zwarte Dr. Martens. Ik ging ff naar de winkel voor een moederdag cadeautje, jammer genoeg hadden ze niet wat ik zocht grr..

Vrijdag
Vrijdag nam ik de video op! Ik hoop dat ik hiermee mensen kan stimuleren om ook af te vallen als ze dit graag willen! Klik hier als je hem wilt bekijken :)


Hier kan ik echt van genieten: een simpele maar oh zo lekkere maaltijd. Tosti's met groenten soep, yumm!



Ik behaalde de 500 abonnees op Youtube, wiehoee! Dit lijkt misschien niet veel voor sommigen maar voor mij is dit al heel wat :)


Na 't eten ging ik nog een rondje hardlopen, aangezien ik al bijna een week niet had bewogen. Dit is echt totaal niks voor mij. De laatste keer dat ik zo lang niet had bewogen was volgens mij echt al een jaar geleden. Super fijn dat het nog zo lang licht is :)

Zaterdag
Zaterdag moest ik helaas een hele dag werken.. Ik begin het een beetje beu te raken, maar hopelijk heb ik binnenkort een nieuw baantje! Ik probeerde m'n nieuwe lipstick van Catrice en vind de kleur echt mooi! Ik had heb alleen wat meer koraal veracht, maar dit is ook leuk :)


Mama maakte appeltaart omdat het de volgende dag moederdag was en ze had veel te veel deeg over dus dat kregen wij (ik en m'n broertje) en yumm, wat is dat lekker!


Ook zette ik zaterdag m'n 'afval video' online en ik kreeg/krijg hier super veel positieve reactie op! Echt leuk hoe blij me dit maakt en dat ik mensen kan inspireren! :)

Zondag

De zondag was het moederdag! Jullie konden gisteravond al een verslagje zien :)
Deze foto is gemaakt in Barcelona oktober 2013, toen was m'n koppie nog ietsje ronder!


Jumm, wat houd ik van uitgebreide maaltijden!


Ik moest van half 2 tot half 6 werken, een super chill dagje! Ik werkte met een vriendinnetje dus dat was ook weer dikke pret. Ze had deze bodymist van Victoria Secret mee en die mocht ik ook even opspuiten. WAUW, die moet ik ook hebben.. Wat een heerlijk zoet luchtje!


's Avonds ging ik lekker in bad! Het lijkt echt alsof ik hier erg dunne benen heb haha!


Dit was mijn weekje! Wat deden jullie? :)

5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke foto's! Die mist van victoria secret is zo lekker! Gefeliciteerd met je 500 abonnees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmm echt lekkere foto's allemaal! Je outfit van bevrijdingsdag is zo leuk! En gefeliciteerd met je 500 abonnees :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik houd nogal van eet(foto's) haha... Dankjewel :D

      Verwijderen
  3. Superleuke diary! Gefeliciteerd me je 500 abonnees!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)