maandag 5 mei 2014

Photo diary #5 (week 16,17)


Vandaag laat ik jullie weer m'n overzichtje zien van de afgelopen weken! Ik heb veel leuke dingen gedaan. Ik ben naar Amsterdam geweest, heb gelongboard, ik ben naar m'n opa en oma geweest en heb veel lekkere dingen gegeten.Ik heb een hoop foto's voor jullie, dus laten we maar snel beginnen! :)

Als je dagelijks foto's van me wilt zien kun je me volgen op Instagram.


Ik ging naar Amsterdam met een vriendinnetje. Ik vond mezelf erg 'hipster' op deze foto, haha. Retro zonnebril en m'n geweldige mannenblouse van de H&M..


Gym selfie! In de avond at ik lasagne met stokbrood, love that.. Normaal gezien doen we er ook salade bij maar helaas hadden we dat deze keer niet. 


Ik ben he-le-maal verlieeefd op de mint groene jassen trend (?)! Ik heb al heel vaak de mint groene jas van Sheinside voorbij zien komen en ik denk dat ik hem zelf ook ga bestellen! :)


Kleine draak..
Het was paasmarkt en dit superleuke volkswagen busje stond er, te cute. Hoe leuk zou het zijn om ook zo'n busje te hebben en er mee rond te touren?!


Je kon er smoothies halen! Ik koos voor aarbei. Helaas was 'ie niet koud, dat viel een beetje tegen..

In het weekend eten we altijd iets wat uitgebreider met z'n viertjes. M'n vader rijdt met de vrachtauto en is dus alleen in het weekend thuis. Ik houd echt van die zondagse maaltijden: broodjes, sinaasappelsap en een eitje!


Lieve Bo, de hond van opa & oma.


Ik heb koningsdag niet gevierd. Puur omdat hier geen donder te doen is en ik geen geld had om naar Amsterdam of iets dergelijks te reizen.. Ik ging wel naar m'n opa en oma met m'n moeder. Dit klinkt heel saai, maar dat is het echt niet! M'n opa en oma wonen op een boerderij in de polder dus dat vind ik altijd heel leuk. Ook zijn ze hartstikke hip en komen met de leukste verhalen :)


Oma kan super lekkere munt thee maken :)


Mama vlocht m'n haar in. Ik vind het echt jammer dat ik dit zelf niet kan!


Ik ging op mama's vrije dag lekker even naar m'n oom en tante. Lekker thee drinken en kiwi en meloen eten, jum! Ik ging op m'n longboard en zij op de fiets. Super leuk, maar op de terugweg hadden we regen bleh..


Ook nam ik een shoplog op met de dingetjes die ik de week ervoor in Amsterdam had gekocht. Klik hier als je die nog niet hebt gezien. 

Broodje wat ik in Amsterdam kocht. Op de kaart stond 'gerookte kipfilet', kreeg ik saaie plakjes kipfilet. Viel me tegen voor 6 euries.. En een sneekpeak van m'n gala look :)


Ik kocht wat leuke dingetjes bij de 1+1 actie bij de Kruidvat!
 

Met m'n haarbandje van de Forever21! Nooit gedacht dat dit soort dingen me zouden staan :)


Ook at ik weer de goddelijke kip piri-piri wraps, jumm...


Met m'n nieuwe broek van de H&M en nieuwe hakken van Sammydress! Ben zoooo blij met deze broek, hij zit heerlijk.


Afgelopen 3 dagen heb ik moeten werken, bleh.. Ik ga waarschijnlijk van werk veranderen, maar later meer daarover. Hierdoor kon ik niet samen eten met 't gezin. Dan maar een fancy ontbijtje in m'n eentje, haha.


Jumm, aardbeien met poedersuiker! 
Well, goodmorning.. :)


En vrijdag, zaterdag en zondag moest ik werken, bluhh.. Maar wel moneeyy!
Paarse oogschaduw! :)

Ik zit eraan te denken om elke week een Photo diary te doen i.p.v. 1x in de twee weken. Zouden jullie dit leuk vinden? 

10 opmerkingen:

  1. High waisted jeans zitten zoo heerlijk he :) Aah die jas, ik heb hem ooit bijna besteld maar ik heb al zoveel jassen.. nog steeds een beetje verliefd!
    Je bril is ook heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, tsjah dat kan je inderdaad ook hebben haha :)

      Verwijderen
  2. Ik wil ook echt zo graag een mintgroene jas! Ze zijn zo mooi! Die haarband staat je inderdaad echt goed! Hele mooie foto! Ik las gister op twitter al iets over je werk dat ze je niet weg lieten gaan terwijl je super erge buikpijn had.. Waar slaat dat op.. Waar werk je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, het is echt een super mooie kleur! Dankjewel :)
      Ja, klopt.. Ik had onwijs veel buikpijn (maandelijkse feestje, bluh) en mocht niet weg. Sloeg nergens op, maarja. Ik werk bij de C&A, maar waarschijnlijk binnenkort ergens anders!

      Verwijderen
  3. Je hebt echt leuke foto's gemaakt! Ik vind het ook altijd zo gezellig om met het hele gezin te ontbijten omdat dat bijna nooit gebeurd.. mmm die wraps zien er heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het ook! :) Misschien zet ik een 'recept' online met de wraps :D

      Verwijderen
  4. Haha die eerste foto is inderdaad lekker hipster. :) En wat staat dat haarbandje je ontzettend goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, elke week een photo diary zou leuk zijn! Waar werk je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yay, zal ik doen! :) Bij de C&A, maar binnenkort waarschijnlijk ergens anders..

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)