zaterdag 17 mei 2014

Outfit | Yin-yang


Joehoee! Vandaag heb ik éindelijk weer een outfit voor jullie. Dat is al sinds vorige week maandag geleden, oops.. Nouja, m'n spring look vond ik ook wel een beetje als outfit mee tellen. Vandaag heb ik een outfit met een yin-yang shirt van de H&M. Ik houd serieus van dit teken! Eigenlijk wil ik er deze zomer nog een tattoo van laten zetten, maar dat lijkt me niet zo handig vanwege dat je 3 weken niet in de zon mag en niet mag zwemmen.. Bale! Maar terug naar de outfit! 

Ook draag ik weer is m'n dungerees. Ik begin deze steeds leuker te vinden en je kunt ze met onwijs veel dingen combineren! Ik wil er ook zeker nog meer gaan scoren in de toekomst. Ik heb al een paar leuke voorbij zien komen met printjes, hoe awesome is dat? (You know i love ma prints) Ook zitten ze onwijs comfi, dus perfect als je een lazy day hebt! :)


Dungerees Primark | Shirt H&M | Shoes S'carpa 
(Lipstick Catrice)



Over een week is de DYTG alweer, ik kan echt niet wachten!
Vandaag moet ik werken en morgen leren voor m'n examen wiskunde. 
Wat doen jullie dit weekend? :)

12 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)