woensdag 28 mei 2014

Outfit | Tie die


Heee! Vandaag heb ik weer een outfitje voor jullie. Eigenlijk wilde ik foto's maken van m'n outfit die ik aanhad naar de Gathering maar dat is jammer genoeg niet gelukt doordat het aan het regenen was.. :(
Deze outfit droeg ik van de week, toen we voor m'n broertje kleding gingen kopen in Brugge. Ik ben onwijs trots op mezelf want ik heb gewoon helemaal niks gekocht haha (en dat is echt een wonder)!




Ik had m'n nieuwe leggings aangetrokken! Ik vind het nog best lastig om deze leuk te combineren. Ik weet dat ze onwijs leuk gaan staan met een fel blousje of shirtje erboven maar ik had er geen die er mooi bij paste dus viste dit shirtje uit m'n kast. Deze draag ik eigenlijk veel te weinig, maar hij past wel goed bij me aangezien er een meisje met een camera op staat! :)



Shirt, necklace Primark | Jacket C&A | Legging, shoes H&M

Vanavond heb ik m'n eindgala! En dit is eigenlijk m'n eerste gala. Het wordt gehouden in een club in Knokke en Valerio Zeno komt draaien. Ik ben heel benieuwd en heb er heel veel zin in! Natuurlijk ga ik veel foto's maken (jammer genoeg wel met m'n iPhone want ik ga niet heel m'n spiegelreflex meesleuren)! 
Heb jij ook gala? :)

5 opmerkingen:

  1. Die legging heb ik ook alleen draag ik hem nooit, maar jij geeft mij weer inspiratie om hem te dragen! Hij zit gewoon heel lekker haha!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. srr dit is een heel leuke outfit, maar ik vind die schoenen niet mooi bij je staan je hebt wel een heel leuke blog :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Je ketting is ook zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)