dinsdag 20 mei 2014

Outfit | Pink and palmtrees


Wauw, het lijkt wel zomer de afgelopen dagen! Mij hoor je niet klagen want ik ben écht een zomerkind. Heerlijk zonder panty naar buiten, zonder jas naar school fietsen, blote buiken (of een stukje dan haha), zonnebrillen en ga zo maar door. Vandaag ook een zomerse outfit!

Ik heb op deze foto's wel een panty aan omdat het toen nog iets frisser was dan nu, ergens vorige week. Eigenlijk zijn deze schoenen veeel te warm voor de lente/zomer, wat heel jammer is aangezien het zo'n vrolijke kleur is. Ik wilde ze niet dragen als het regende (in de winter dus) want ik was bang dat ze dan lelijk zouden worden. Toch zal ik ze, als het weer zo lekker blijft, in m'n kast moeten leggen. Ik vind de croptop er perfect bij passen. Niet een super zomerse outfit, vanwege het zwart.


Croptop, shorts H&M | Cardigan C&A | Necklace Primark | Shoes van Haren 




Vandaag heb ik m'n laatste examen, yeah! Ik ga om een heerlijke Swirl met een vriendin, waar ik al zeker een paar dagen naar uit kijk. Ik koop ze sinds een jaar al niet meer omdat ik €3,75 voor een kleine swirl gewoon een belachelijke prijs vind. Maar daar zullen jullie vast over mee kunnen genieten op Instagram haha!

Fijne dinsdag, liefs Rhoda :)

15 opmerkingen:

  1. Jaa ik hou ook echt van zomer! Super leuke outfit! Vooral die croptop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke outfit en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave croptop, zo leuk met die palmboompjes! Leuk gecombineerd met je shortje. Lekker dat je vandaag je je laatste examen had, dat ijsje heb je wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)
      Jaaa echt heerlijk, toch realiseer ik het me niet ofzo haha

      Verwijderen
  4. Wat een toffe croptop! Echt een lief kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eigenlijk nog nooit een swirl op..lijkt me wel heel lekker! Je croptop is cutee. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohmygod, dan moet je dat maar is snel doen want ze zijn go-de-lijk! :D

      Verwijderen
  6. wat een leuke outfit! En ohmygod die schoenen die zijn zo vet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie die croptop zo vaak voorbijkomen, hij blijft leuk!
    Ik volg je via bloglovin nu trouwens (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he :)
      Leuk dankje! Weet je, toen ik nog jonger was (2 jaar geleden ofzoiets) volgde ik jou blog al, super grappig!
      Natuurlijk volg ik je weer :)

      Verwijderen
  8. wat een leuke outfit, helemaal afgemaakt door je bijpassende roze schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks! :) Jaa ze passen er zo leuk bij, precies dezelfde kleur :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)