vrijdag 23 mei 2014

Outfit | Pineapples



Wat was het begin deze week héérlijk weer zeg! De afgelopen dagen is het weer een stuk frisser, wat ik jammer vind want ik ben eindelijk klaar met m'n examens, yay! Ik had niet van te voren bedacht om met deze kleren een outfit post te maken maar de combinatie was leuker dan gedacht! Ik vroeg m'n papa is om foto's te maken en ik vind dat hij het heel goed heeft gedaan :D

Ik had verwacht dat ik er tijdens m'n examens als een zwerver (lees: een legging met een grote trui) bij zou lopen. Maar nee, ik deed even veel m'n best als gewoonlijk haha! Waarschijnlijk omdat ik pas rond 12 uur van huis weg moest en lekker veel tijd had.

Ik droeg voor het eerst m'n ananas shirt van de Bershka in combinatie met een denim kleurig skater rokje! Sandaaltjes hadden er waarschijnlijk leuker onder gestaan, maar daarvoor moet ik nog is op jacht! (weer een reden om te winkelen haha)





Dit krijg je als iemand anders foto's van me maakt: een overblije Rhoda. :')

Croptop Bershka | Skirt H&M | Necklace DIY | Shoes gift | Sunnies Forever 21


Vandaag heb ik m'n tweede werkdagje bij de Jumbo, niet super exited maar toch haha. Ik vind het wel leuk om te doen en ga er dus komende zomer werken! Wat doen jullie vandaag? Gewoon naar school of genieten van de vrijheid? 

12 opmerkingen:

  1. Aaaah die foto's zijn zo leuk geworden, ik ben echt verliefd op je shirtje haha. Werkze vandaag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super leuk! Een tip: Bij New Look zijn de sandaaltjes heel leuk en lekker goedkoop. Ik ben ook zó blij dat m'n examens over zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa klopt! Dankje voor de tip :)
      Ik hoop binnenkort m'n slag te kunnen slaan bij de Primark! Aaah, heerlijk he: Vrijjjjheeeid!

      Verwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke outfit + foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke outfit, je hebt altijd zulke leuke kleding met printjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, ik vind ananasjes echt zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)