zaterdag 3 mei 2014

Outfit | I am in love with highwaisted jeans.


Yeah, vandaag heb ik weer een nieuwe outfit voor jullie! Ik weet dat niet iedereen van dit soort outfits houdt maar ik ben er helemaal gek op! Ik ben zo ontzettend blij met m'n nieuwe highwaisted broek van de H&M.. Ik koop serieus nóóit broeken, maar deze kon ik toch echt niet laten liggen! Nu zie ik op de foto's dat 'ie een ini mini beetje te strak zit rond m'n taille, waardoor ik vetjes krijg haha. Maar ach dit was de eerste keer dat ik hem aanhad en hopelijk rekt de broek nog een beetje uit! :)


Dit is zeker weten een outfit die ik zou dragen als ik uit zou gaan. Komt vooral door de schoenen en rode lippen ofcursss. Als ik m'n zwarte Docs eronder zou doen en m'n lippenstift weg zou laten zou het een wat rustigere outfit zijn. Die meer mensen dan zouden dragen, maar dat kan me niks schelen want ik houd wel van een beetje gekkigheid/overdreven zijn haha! Voor de rest heb ik er een simpele croptop bij aan en m'n nieuwe schoenen van Sammydress die ik jullie al eerder deze week liet zien. :)


 Croptop Coolcat | Jeans, necklace H&M | Shoes Sammydress



Helaas moet ik het hele weekend werken.. Maarja, heb ik wel centjes!
Wat doen jullie dit weekend? :)

16 opmerkingen:

  1. Hij staat je echt heel erg tof! En je hakken staan er ook zo leuk bij! c:

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waue die broek is echt mooi! I like! En die hakken zijn ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit, high waisted jeans zijn zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke vetjes, hihi, staat je goed hoor, vooral met die hakken erbij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa je hebt gelijk haha, maar als ik opzij beweeg komen er 'vetjes' boven m'n broek maar dat is omdattie wat te strak zit haha :)
      Dankjewel! :)

      Verwijderen
  5. Ik heb dezelfde broek! Hij zit echt heerlijk hè? En hij staat overal super bij:) Leuke outfit!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zijn geen vetrolletjes te zien hoor! Leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah wat een leuk topje! Ik vind die rode lippenstift er echt heel goed bij staan. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die broek is geweldig! Ik ben dol op high waisted exemplaren, staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige outfit! Looking good!
    en inderdaad, lak aan wat andere mensen denken! Gewoon jezelf zijn.
    succes dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! :)
      Altijd, ik vind het heerlijk. Ook altijd grappig hoe mensen kijken naar de kleding die ik soms aanheb. Ze zijn hier niks gewent haha..

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)