vrijdag 30 mei 2014

Outfit + filmpje | Gala 2014


Heeey!
Afgelopen woensdag had ik eindgala van m'n middelbare school en het leek me leuk om dit te filmen en op de foto te zetten! Eerst was ik van plan om een langere jurk aan te doen maar deze was grijs met zwart en dat vond ik zo saai. Dit jurkje was naar mijn idee een stuk feestelijker en meer Rhoda. :)
Benieuwd naar de rest van de foto's & het filmpje? 
Klik dan snel verder!








Ik heb het echt onwijs naar m'n zin gehad en lekker gedanst! Wel deden m'n voeten na een paar uur toch echt best wel pijn en nu snap ik ook waarom ik nooit uitga op hakken haha. Het is ook niet echt nodig want ik ben al 1.76 van mezelf. Maar zonder hakken op gala aankomen vind ik echt niet kunnen! Als ik de foto's krijg die op het gala zelf gemaakt zijn, laat ik ze natuurlijk aan jullie zien!

M'n haar werd trouwens nog bij een vriendin gestijlt, omdat ik zelf geen stijltang heb. De vlog kan je hier bekijken! 

Klik hier als je de video niet kunt bekijken. 

Jurkje Coolcat | Ketting Primark | Schoenen Sammydress

3 opmerkingen:

  1. Je outfit was echt gaaf, en leuk filmpje ook! Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi jurkje! Je zag er zo mooi uit!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)