dinsdag 6 mei 2014

Outfit | Bevrijdingsfestival


Hey!
Gisteren was het bevrijdingsdag en natuurlijk heb ik dat gevierd. Ik ben met een vriendin naar Vlissingen geweest. Hier was het bevrijdingsfestival. Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad en baal ervan dat ik er nog nooit eerder naartoe was geweest. Ik heb gedanst, een smoothie en een ijsje gegeten, nieuwe mensen ontmoet en het gewoon ontzettend naar m'n zin gehad. :) 


Aangezien het teken van de bevrijding met rood en blauw was, heb ik daar m'n outfit op aangepast. Uiteindelijk was het blousje veel te warm en heb ik hem de hele tijd om m'n middel geknoopt gedragen. Ook droeg ik voor het eerst m'n nieuwe hoedje van de h&m! Morgen zal ik wel ff een mini shoplogje online zetten van de dingetjes die ik had gekocht! 


Blouse C&A | Hat, skirt H&M | Necklace Primark | Shoes random shop in Barcelona


Hebben jullie ook Bevrijdingsdag gevierd? :)

7 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! Die smoothies zien er echt heerlijk uit! Ik had een dansoptreden op bevrijdingsfestival, dat was ook echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) jaa, dat zijn ze ook haha! Wauw, gaaf zeg!

      Verwijderen
  2. Leuke outfit, ik heb dit jaar gebarbecued, volgend jaar ga ik ook naar het bevrijdingsfestival!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe outfit! En de foto's zijn echt superleuk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah ik ben verliefd op hoe het hoedje je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke outfit, dat hoedje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)