vrijdag 9 mei 2014

Op kamers | Ikea wishlist


Over een paar maandjes is het al zover.. Ik ga m'n eigen kamer inrichten en ik kan jullie niet vertellen HOEVEEL zin ik daar ik heb! Ik heb al een mooi plaatje in m'n hoofd hoe ik m'n kamer ongeveer wil gaan inrichten. Natuurlijk gaat het niet precies zo worden zoals ik wil, aangezien het allemaal veel geld gaat kosten. Een kamer inrichten is niet bepaald goedkoop, maar hey dromen kan altijd toch? 

Zoals iedereen wel weet, is de Ikea pérfect voor het inrichten van een kamer (of een huis). Daarom heb ik vandaag een artikel met m'n wishlist van de Ikea. Er zijn een hoop dingen die prachtig zijn en die ik hopelijk ga aanschaffen als ik in m'n kamertje ga wonen. Het is toch echt m'n eigen plekje en ik wil er ook echt iets perfects van maken. Ik heb alles in een soort van collage vorm gezet en heb geprobeerd er een leuk geheel van te maken. Ik ben heel enthousiast dus kijk je verder mee? :)


Grote spiegels doen altijd zoveel in een kamer. Ook is het onwijs handig om in zo'n lange spiegel een outfit of the day foto te maken, haha! Natuurlijk laat de spiegel ook je kamer er wat groter uitzien, wat altijd een pluspunt is.

Ook zou ik graag een grote kledingkast willen, zodat al m'n pareltjes een mooi plekje krijgen. Het hoeft er niet persé een van de Ikea te zijn maar dit is een voorbeeldje! Het liefst zou ik de deuren (of één deur) met spiegelglazen hebben. Maar hierdoor kan de prijs nogal omhoog gaan dus ik vrees dat dit er niet inzit.



Jaaaa, zo'n schapenvachtje lijkt me zo héérlijk naast m'n bed. Het staat ook gewoon erg gezellig en is lekker aan je blote voeten als je wakker wordt!

En dan een lade kast. Onwijs handig voor kleding en andere troepjes :)


Aangezien ik ook 'thuis' aan m'n schoolopdrachten ga werken is het erg handig als ik een lekker groot bureau(blad) heb. De lades zijn ook geweldig want hier kan ik weer een hoop spullen in kwijt! Waarschijnlijk ga ik voor m'n studie een iMac aanschaffen en deze komt hier dan natuurlijk ook op te staan. Oooh, jongens.. Ik heb er zoveel zin in en kan niet wachten tot het zo ver is, haha...

En een leuk bureau stoeltje kan ook niet missen. :)


En natuurlijk een mooie kast om dingen in te zetten. Je ziet heel vaak dit soort kasten bij bekende Youtubers/bloggers voorbij komen, of gewoon bij veel meiden in het algemeen. Ze hebben hier vaak hun schoenen en een hoop hebbedingetjes in staan en dit vind ik er altijd ge-wel-dig uitzien! Ik weet zeker dat ik een van deze kasten ga kopen. :)


En iets wat je niet zult missen als je mijn kamer binnenkomt: een kledingrek. Ik vind dit onwijs leuk staan en zo kan ik naar m'n mooiste/nieuwste kledingstukken kijken! Want jullie weten ondertussen vast wel al hoe leuk ik het vind om naar m'n kleren te kijken, haha..


En ten slotte een mooi bed! Dit is een best goedkope variant van de Ikea en ik vind hem er super schattig uitzien. Ik ben er nog niet helemaal zeker over of het zo'n soort bed wordt, of een 'normaler' bed zonder al die hoge dingen maar dat zien we nog wel. Dit bed is wel erg mooi, omdat je er ook lampjes aan vast kunt maken, wat ik ook weer ge-wel-dig vind staan! :)

Zoals je waarschijnlijk wel merkt houd ik erg van wit, maar dit komt omdat ik m'n 'accesoires' en decoratie in kleur ga doen. Het wordt dus een 'cleane' maar wel kleurvolle kamer! Ik heb op 11 juni m'n eerste kijkavond en de kamer is echt om van te dromen zo leuk. Ik hoop ontzettend dat ik uitgekozen word! Natuurlijk houd ik jullie daarvan op de hoogte en je zal rond die tijd wel horen of ik gekozen ben.. 

Worden jullie ook zo enthousiast van het inrichten van een kamer?

12 opmerkingen:

  1. Die witte kastjes vind ik super leuk! En een bed met lampjes erachter is niet verkeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat grappig! Ik heb heel veel van de dingen die je op je wishlist hebt staan in mijn kamer! Dat voelt als een soort compliment! Ik wil ook echt heel graag een kledingrek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, is ook een groot compliment want ik vind al deze dingetjes prachtig :)

      Verwijderen
  3. Hele mooie dingen. En je kunt ook gewoon spiegels van de Ikea op de kast plakken. Die spiegels zijn niet zo heel duur, dus dan bespaar je een hoop geld.
    Ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit gaat zien ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh, da's ook nog een goeie inderdaad :D
      Thanks voor de tip! En ik ga het natuurlijk allemaal met jullie delen :)

      Verwijderen
  4. Leuke wishlist, die 'kuip' bureaustoel heb ik ook in het wit en ik vind 'm heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook zo graag een kledingrek! Dat lijkt mij zo tof om dat in je kamer te hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfoe, als je dat allemaal kwijt moet mag je wel een grote kamer hebben haha.
    Wel allemaal super gave spulletjes! Ik ga aankomende zomer ook op kamers en al die kamerinspiratie is zo leuk. :)))

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)