zondag 18 mei 2014

Oasáp bestelling!


Online shoppen.. Het is een verslaving aan het worden, oeps! Daar hebben jullie vast geen problemen mee en ik zelf eigenlijk ook niet. Vandaag laat ik m'n eerste bestelling zien op Oasáp, een Aziatische webshop. Ik heb twee onwijs leuke items gekocht met geweldige printjes! Beniewd?



M'n oog viel direct op dit leuke blousje toen ik de (oh zo grote) collectie aan het bekijken was. Het printje is lekker gek and you know I like that! Hij is wel erg anders dan ik had verwacht. Op de foto's van Oasáp zelf zag hij er een stuk langer uit. Nu ziet hij er op de foto's ook lang uit maar hij is aan de voorkant echt een stuk korter dan aan de achterkant. Ook heeft het blousje aan de zijkanten wat 'inhammen' naar boven. Nu ik terug kijk naar de foto's van de mensen die hem aan hebben zie ik dat hij inderdaad korter is aan de voorkant. Ach, alsnog leuk!

Ik betaalde er €9,69 voor en nam een M.
Het blousje vind je hier.

geweldige print, toch?!

hier kan je goed zien dat 'ie aan de voorkant een stuk korter is.


Als tweede bestelde ik dit gestippelde shirtje met een sexy lipbite erop. Hij ziet er op de foto's een beetje crème uit, maar is eigenlijk wit! Komt door het avondlicht.. De stof van dit shirtje is heerlijk (dik). Op de site zag deze er een stuk minder lomp (wijd) uit en wat korter. Het is eigenlijk meer een wat wijder t shirt. Ook zie je op de tanden de stipjes, wat wel een beetje jammer is. 

Hier betaalde ik €11,18 voor en dit is een ONE-SIZE model.
Het shirt met de lippen erop vind je hier.


Ondanks dat de twee items anders zijn dan ik had verwacht ben ik er onwijs blij mee! Het leuke aan online winkelen op webshops zoals deze is dat (bijna) niemand deze kleding heeft. Ik moet nog even uitvinden hoe ik deze items ga combineren, maar dat is weer een leuke uitdaging! :)


Heb jij wel eens wat bestel bij Oasáp?

11 opmerkingen:

  1. Aww wat een leuke dingetjes! Die eerste zou ik nooit zelf uitkiezen, maar waarschijnlijk staat het jou heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blouse is echt onwijs gaaf en 100% jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oasap heeft inderdaad hele toffe dingen, al lijkt het soms niet helemaal op de foto's online. Ik houd van goedkope Chinese webshops haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa ik ook haha, geweldig zijn ze! M'n ouders vinden het alleen wat minder, maar dat komt ook doordat ik best vaak pakketjes binnenkrijg haha..

      Verwijderen
  4. Echt superleuke items! Jammer dat je die stipjes ziet op de tanden :/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is inderdaad wel bale, maarja alsnog is 'ie leuk :D

      Verwijderen
  5. Waah dat bloesje is echt geweldig! Dat printje is zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa dat vond ik ook, ik ben zoo verliefd haha! <3

      Verwijderen
  6. Toffe items! Vooral het shirt vind ik leuk! Benieuwd hoe je de blouse gaat combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)