zondag 11 mei 2014

Moederdag!


Hey guyyss! 
Waarschijnlijk is het jullie niet ontgaan dat het moederdag was vandaag. Ik vind zelf dat je elke dag aan je mama moet laten zien hoeveel ze voor je betekend en dat ze de bijzonderste vrouw op de aardbodem is. Maarja, op moederdag staan we er gewoon even bij stil (de wijze woorden van m'n vader). Jammer genoeg moest ik werken, maar dit was pas om half twee! Hierdoor kon ik gelukkig wel mee eten. Mijn moeder is niet zo van het ontbijt op bed en de dure cadeau's dus daarom dekten we de tafel, bakten we broodjes af, hadden we aardbeien en lekker verse jus! Ik heb wat sfeer foto's gemaakt en deel ze met jullie :)


Ik houd onwijs veel van uitgebreide maaltijden dus ik geniet hier errug van haha! :)
Het is altijd een feestje als we aardbeien hebben. Mama maakte die al sinds dat we nog teletubbies waren al aarbeienboterhammen voor ons. Een bruine boterham met een laagje boter, wat honing en aardbeitjes. Go-de-lijk als je het mij vraagt! :)

mooie roosjes!
Zelf heb ik een onwijs goede relatie met m'n mama en daar ben ik heel blij mee! Twee jaar geleden was dit héél erg anders, omdat ik het nogal verprutste op school en hierdoor waren altijd spanningen en ruzies. Dit is nu gelukkig over en nu is ze als een vriendin en mama voor me. Moeders mogen ook wel is in het zonnetje worden gezet, want het is een hele opgave om kinderen op te voeden haha! Zelf gaf ik haar twee gekleurde mascara, want die draagt ze heel graag en die was op. Ze wilde geen cadeautje maar ik kon het niet laten toch wat kleins te halen. Ook schreef ik haar een verhaaltje over hoe geweldig ze is! :)



Hebben jullie je moeder ook in het zonnetje gezet? 

4 opmerkingen:

  1. Aah echt leuk gefilmd allemaal! Dat ontbijtje ziet er zo lekker uit mmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Dat ontbijtje ziet er echt heerlijk uit en wat leuk dat je hebt gefilmd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah gezellig en heel lief stukje volgens mij bij je tekening :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)