vrijdag 16 mei 2014

Mijn favoriete blogs & youtubers! #5


Aangezien ik nu heeel veel vrije tijd heb en me echt een hoop uurtjes op het internet begeef per dag, kan ik eigenlijk wel 209224 blogs en Youtube kanalen aan jullie aanraden. Maar zoals altijd houd ik het bij één blog en één Youtuber waar ik de laatste tijd obsessed mee ben geweest. Deze keer heb ik gekozen voor de blog van Amy en het Youtube kanaal van Helen, oftewel Melonlady! Ben je benieuwd? Klik dan snel verder :)



Als favoriete blog van deze maand heb ik gekozen voor de blog van Amy: Emilina's
In oktober 2013 is ze begonnen met bloggen. Ik volg haar pas sinds een tijdje maar ik vind haar blog erg leuk! Ze heeft een leuke stijl en ik zie vaak kledingstukken terugkomen die ik zelf ook zou dragen/kopen. Dat zorgt er vaak voor dat ik terug kom op een blog haha :)

Ze is 19 jaar oud en komt uit Zuid Holland. Ze houdt van fotografie en mode. Af en toe plaatst ze ook artikelen over reizen, beauty producten en nog veel meer. Zeker een kijkje waard!






__________________________________________________________________________


Als favoriete Youtuber voor deze maand heb ik voor MELONLADY, oftewel Helen gekozen.
Ik moet er wel bij zeggen dat niet iedereen haar filmpjes leuk gaat vinden. Maar ik vind het leuk hoe kleurrijk ze altijd gekleed gaat en hoe apart haar stijl soms is! Ze is vrijwel altijd heel enthousiast en hoe leuk is paars haar nou?! Ze maakt filmpjes over de dingen die ze koopt, haar favorieten, haar leven, haar leuke haar, en nog veel meer! Check it out :)





Ohja, ze heeft trouwens ook een hele leuke blog! :)

En dan waren dit alweer mijn obsessies qua filmpjes en blogs deze maand!
Kenden jullie Amy en Hellen al? :)

4 opmerkingen:

  1. Amy's blog is zo leuk! Lief dat je ze zo in het zonnetje zet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he :) Tuurlijk, zo ontdekken we allemaal nieuwe blogs :D

      Verwijderen
  2. aaah leuk! Ik ga gelijk kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helen is echt mijn lievelings youtuber! Ik hou van haar stijl en doen en laten. Zo leuk :) Amy's blog ga ik even checken!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)