zondag 25 mei 2014

Foto's van de DYTG9!


Gister was zoals waarschijnlijk veel van jullie weten de Dutch Youtube Gathering en ik was daar ook! Eerst zou ik niet gaan maar wat ben ik blij dat ik wel ben geweest! Ik heb veel gefilmd en ook wat foto's gemaakt! Het filmpje komt morgen op m'n Youtube kanaal maar vandaag heb ik de foto's voor jullie. Enjoy :D




Toen ik binnenkwam zag ik Linda al lopen (Decorationn). Ik lachte naar haar en zei 'heee', maarja ze kent mij niet dus dat was een beetje vreemd haha. Even met haar gekletst en wauw, wat is het een spontane meid! Tegen iedereen is ze super enthousiast en lief. :)


Toen ik Bradley tegenkwam deden we heel blij van 'heeeeyy jij'. Hij komt ook uit Zeeland dus we 'kenden' elkaar al! Dankzij hem heb ik ook een hoop leuke mensen ontmoet en het heel gezellig gehad! 


Ook ontmoette ik Romy (Muchable.nl) en met haar heb ik het ook echt super gezellig gehad! We gaan zeker nog is wat leuks doen samen. Alleen jammer dat ze aan de andere kant van Nederland woont!


Ook Nanne was natuurlijk aanwezig (van o.a. What's New en Nannemeijer)! Ik vind hem echt een super spontane jongen en hij is ook nog is mooi. Natuurlijk moest ik even op de foto :)

En een gekke foto met deze leuke mensen: Jules, Camille & Job!

Nog een kiekje met Room! Ze heeft een super leuk boekje waar ze allemaal foto's inplakt met mensen die ze heeft ontmoet en daar kunnen die mensen dan ook wat in schrijven. Echt een onwijs leuk idee en dat ga ik ook doen! :)

Met de lieve meiden van Theemutsen! Als je hun kanaal nog niet kent, echt even een kijkje nemen want ze maken video's over dingen die niet overal bespreekbaar zijn gemaakt. Zoals seks, voorlichting, blunders en nog veel meer! :)

En nog een foto met Giel van StukTV. M'n broertje wilde graag een handtekening van hem, haha. Dus vond ik het ook wel leuk om ff op de foto te gaan! :)



En nog foto's met Romy in de Beautylab photobooth, super leuk! De eerst foto's zijn nogal mislukt zoals je kan zien haha..

Het komt er dus op neer dat ik echt een super leuke dag heb gehad! Ik wil echt terug.. Ook ben ik heel blij dat ik nog ben gegaan ook al was ik in m'n eentje. Veel leuke, nieuwe mensen ontmoet en plezier gehad. Ik ga sowieso volgend jaar weer! 

6 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)