dinsdag 13 mei 2014

Action shoplog | mei 2014


Gisteren bracht ik weer een bezoekje aan de Action! Ik ging er naartoe om nog wat examen spullen te halen voor mij en m'n broertje maar kwam ook met een hoop leuke andere dingen terug. Ik was er al een hele tijd niet meer geweest, dus er was veel nieuws! 




Deze plastic beker vielen me direct op toen ik de winkel binnenliep! Ik vind het printje heerlijk zomers en kon ze ook niet laten liggen. Ze zijn aan de binnenkant gewoon wit. Ik ben alvast dingetjes aan het verzamelen voor als ik op kamers ga en vond deze twee erruuugg leuk!

€0,59 p.s.


Ook deze plastic bak in dezelfde print nam ik mee. Deze is ook wit aan de binnenkant. Geen idee wat ik hiermee ga doen maar ik vond hem gewoon erg leuk en hij zal wel leuk zijn voor maaltijden of ontbijtjes! Ze hadden deze ook in een nog groter formaat.

 €0,69


De Action had ook erg leuke kussenslopen. Ik nam deze mee! Het valt wel op dat ik met de zomer in m'n hoofd zit, haha.. Ik zie dit kussentje al helemaal chillen op m'n bed/bankje in m'n toekomstige kamertje!

€1,99


Ook nam ik een wimperkruller mee, omdat ik die van mij kwijt geraakt was. En hele lekkere snoepjes! Deze neem ik elke keer weer mee als ik bij de Action ben geweest. :)

beide €0,69


En drie rolletjes Washi tape. Ze hadden ook een hoop andere printjes maar ik wilde deze eerst uitproberen voordat ik er meer koop. Dit zijn m'n eerste washi tapejes haha, wie weet wordt dit wel een nieuwe verslaving.. 

€0,79


Ik wilde al een hele tijd een lijmpistool! Heel handig voor DIY's, studs ergens opplakken bijvoorbeeld! Ik ben heel benieuwd of deze goed werkt, fingers crossed.

€2,79

Ik ben weer blij met m'n aankoopjes! De Action blijft gewoon leuk, leuke hebbedingetjes voor weinig geld!
Ga jij wel is naar de Action? Wat is iets dat je dan altijd meeneemt? :)

7 opmerkingen:

  1. Die kopjes en dat bakje zijn zo leuk! En die washi tapes zijn echt lief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen, ik heb het lijmpistool ook maar hij lekt echt ontzettend dus zorg dat je genoeg vullingen hebt en er iets onder hebt zodat je niet je hele tafel verpest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingetjes! Oeh ik wil ook die washi tape kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, ze zijn echt leuk he! zeker voor dat geld :)

      Verwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Die bekers en kommetjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)