woensdag 9 april 2014

Wat staat er op mijn ebay watch/wish list?


Ebay, oh ebay.. Geweldige prijzen en leuke hebbedingetjes, ik kan er maar niet genoeg van krijgen! Vandaag deel ik weer is een wishlist met jullie en deze keer is het er één van eBay. Ik vind deze artikelen altijd heel leuk om te lezen/bekijken omdat ik zelf dan ook weer leuke/nieuwe dingen ontdek en soms aanschaf! Sooo, let's get started :)

Ik heb deze besteld dus ik ben super benieuwd of ze daadwerkelijk zo leuk zijn en of ze mooi staan (fingers crossed!).. 



Leuke nepversie van de Jeffrey Campbell Lita's! Het patroontje vind ik erg leuk, maar is natuurlijk wel lastig om te combineren (als je mij bent want mijn kledingkast bestaat al uit zoveel printjes..)! Ze hadden ook neutralere kleuren.

Ook zoek ik regelmatig naar blousjes of shirts met een toffe print. Ik kwam deze tegen en vond hem zo vrolijk! Hij ziet er alleen een beetje (te) baggy uit..


Deze closeups voor een 50mm lens zijn op verschillende blogs voorbij gekomen en ik heb ze ook op m'n verlanglijstje staan. Deze kun je erop draaien en dan wordt er dus een closeup gemaakt. Heel handig aangezien je met een 50mm lens niet kunt inzoomen! :)
  

Deze sunflower croptop sluit perfect aan bij de shorts.. Ik weet alleen niet of ik ze samen zou dragen, als een one-piece. Ook kunnen dit soort kleuren me erg bleek laten lijken dus ik kijk eerst even naar de short en kan dan altijd nog deze leukerd bestellen :)


En tot slot, nog een croptop! Ik kan er niet genoeg van krijgen, haha.. Deze is ook zo leuk en origineel. Ze hebben hem ook nog in het roze! 

Dit was mijn eBay verlanglijstje weer! Wat voor item staat bovenaan die van jou? :)


4 opmerkingen:

  1. Oeeh, leuke items! Ik heb momenteel niet echt 1 ding wat ik heel graag wil..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zonnebloemshortje heb ik ook al verlangend naar zitten staren, die is zó gaaf! Dat taartshirtje vind ik trouwens ook heel leuk haha, het is me op het lijf geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, hij is geweldig he! Al die printjes zijn zo geweldig :D

      Verwijderen
  3. Wauw die schoenen zijn super! ��

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)