zondag 27 april 2014

Video | Spring lookbook 2014


Vandaag heb ik m'n eerste lookbook voor jullie, woehoe! Ik laat 6 lente achtige outfits zien. Dit soort video's vind ik het leukst om te maken. Het kost veel tijd,  maar dan heb je ook wat! :) 
Laat me weten welke outfit jou favoriet is!


Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Klik op 'Read more!' als je informatie over de outfits en wat foto's wilt zien! 









Outfit 1:
Blouse - C&A | Croptop - H&M | Disco leggings - New Look | Ketting - Primark | Schoenen - Dr. Martens

Outfit 2:
Jurkje, vestje - Primark | Ketting - New Look | Schoenen - H&M

Outfit 3:
Spijkerjasje - C&A | Top - Wibra | Broek, sokjes - H&M | Horloge, ketting - eBay | Schoenen - Primark

Outfit 4:
Vest, blousje - C&A | Rokje - New Look | Ketting - Primark | Schoenen - Dr. Martens

Outfit 5:
Dungerees - Primark | Top - H&M | Ketting - Accesoirize | Schoenen - Dr. Martens

Outfit 6:
Jurkje - New Look | Vest - C&A | Ketting - Miniimthebox | Schoenen - H&M


20 opmerkingen:

  1. ZULKE LEUKE OUTFITS, WAUW!
    Je nagels zijn enorm mooi en dat jurkje, woahh
    Zo vrolijk, ik wordt er helemaal blij van!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke outfits! Vooral dat kattenhorloge is echt supercute! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfits, vooral die met de tuinbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke outfits! Je hebt echt een leuke stijl! En super leuk dat je er een filmpje van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk filmpje! Met ook hele gave outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe outfit en superleuk filmpje! Ik word ook helemaal vrolijk van het muziekje hihi, je hebt echt een leuke stijl! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk filmpje! Super toffe outfits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ze allemaal wel tof, zeker omdat ze ook allemaal zo verschillend zijn van elkaar ! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, dat is ook precies wat ik wilde doen! Lekker verschillende stijlen :)

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw gave outfits en die ketting is prachtig liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh heel leuke video! Super leuke kleding:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfits! Ik vind het jurkje van outfit 2 heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)