zondag 13 april 2014

Video | ❁ Lente shoplog: New Look, H&M, Coolcat & meer! ❁


Vandaag heb ik éindelijk weer is een shoplog voor jullie! Doordat ik aan het sparen was voor iets duurs en mijn iPhone was gestolen heb ik niet zoveel kleding gekocht als gewoonlijk. Toch heb ik in de afgelopen maanden leuke dingetjes verzameld die ik met jullie wil delen! Ik heb gewinkeld in de H&M, New Look, Coolcat, Wibra en in de Tube. Ik ben heel blij met alle dingetjes en kan niet wachten om ze in outfit artikelen aan jullie te laten zien :)

Liefs, Rhoda!


8 opmerkingen:

  1. Super leuke dingetjes heb je gekocht! Wat hou ik toch van jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat is je longboard toch geweldig! Ik vind het bloemenkransje heel schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nooit verwacht dat ze dat soort leggings bij de Wibra hadden! Leuke items heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk allemaal! Het shortje heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke items! Vooral die cropped top met katten op! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)