maandag 21 april 2014

Video & foto's | Een dagje in Brugge


Gisteren ben ik met m'n ouders en broertje een dagje naar Brugge geweest! We vieren thuis geen pasen maar gingen gewoon voor de lol is een dagje weg samen. Omdat het een zondag was, waren erg veel winkels dicht zoals de New Look en de H&M. Dat vonden m'n broertje en ik natuurlijk heel jammer, haha.. Maar ik mocht toch niet teveel kopen omdat ik woensdag naar Amsterdam ga, dus misschien was het maar goed ook. 


We hebben een middagje door Brugge gelopen, een paar drankjes gedaan op terrasjes, zijn naar de Pizzahut geweest en naar de film! Dit is eigenlijk een beetje een standaard uitje wat we eens in de zoveel tijd toen. Het blijft leuk en is natuurlijk hartstikke gezellie! Ik houd echt van de pizza's van de Pizzahut dus dat is natuurlijk helemaal geen straf om daar te gaan eten. Om half 11 zijn we nog naar de film geweest. M'n ouders wilden naar de film Noah, maar dat was niet echt iets voor mij. M'n broertje ging naar Need for speed en ik naar That akward moment. Heel gek om in je eentje in een bioscoop zaal te zitten, maar ik moest het een keer meemaken. Het voelde in het begin wel een beetje ongemakkelijk maar ach, het was een leuke film! Romantisch en ook nog best grappig. Hij duurde alleen maar anderhalf uur, wat ik niet zo lang vind voor een film. 

Natuurlijk heb ik ook wat foto's en een vlog voor jullie! 

mooie quote! :)

en papa :)



verse wafels

grappige scooter! Alleen jammer dat het bier is, haha..

Met m'n broertje! :)

Jummie pizza! Ik koos weer voor de Barbeque Chicken, heerlijk!

Fijne Pasen :) 

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik wil ook wel is in mijn eentje naar de film hihi.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see you had lovely day! :) All photos are so cute, by the way your dad looks like your brother! ^^
    http://10thjune.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een super leuk dagje! Alleen jammer dat de winkels dichtwaren, maar ook weer goed voor als je naar de F21 gaat :). Grappig ook dat je gewoon in je eentje naar de film ging. Lijkt me opzich ook wel leuk om een keer te ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zeg zo'n dagje! Wij doen nog maar weinig met het hele gezin, zoals dagjes uit. Wel eens uiteten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Oh, da's wel jammer maar uit eten is ook leuk :)

      Verwijderen
  5. Wat een superleuke blog heb je ! En je vlog is echt tof! <3 Ik ga je volgen op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er uit als een super leuk dagje! leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)