dinsdag 22 april 2014

Photo diary #4 (week 14,15) | feestjes, examens, kleren en uitjes.


Het is weer tijd voor een foto overzichtje van de afgelopen tijd! Zoals jullie weten doe ik dit één keer in de twee weken. Ik heb de laatste tijd weer een hoop leuke dingen gedaan, maar moest ook hard oefenen en leren voor m'n praktijk examens. Kijk je mee? :)




▽ Ik nam de chubby bunny challenge op met Megan!

▽ Een van m'n beste vrienden was jarig!
▽ Tijd voor een feestje dus!
▽ Ik probeerde deze macarons van de Liddle. Nou, deze zijn echt vre-se-lijk!

M'n favoriete ketting van dit moment!


Oefenen voor het praktijk examen van verzorging!

▽ Well, goodmorning!
▽ Tulpjes!
▽ YAY! M'n eBay shortjes kwamen binnen. Helaas was de rits kapot, maar als het goed is sturen ze me een nieuw paar..


Ik kon niet meer wachten om m'n maxi rok van de Forever21 te dragen! Dan maar zonder blote benen..

▽ Ik ga altijd 's avonds hardlopen, mooie zonsondergang :)
▽ ugly ass hardloop schoenen, ha :(


▽ Ik liep de hele dag met zulke vlechtjes rond, waarom ook niet?
▽ Ik wil zeker nog een outfit post met deze kleren gaan doen :)

▽ Appelstukjes met kaneel en rozijnen :)
▽ early mornings.. 
▽ Op de laatste verplichte schooldag was er taart!

▽ Dit maakte ik bij het kunst praktijk examen
▽ Leuke sokjes bij de Forever21! Ik kan niet wachten om morgen te gaan!

▽ Gek op m'n katjes legging!
▽ Dagje in brugge. De foto's hiervan konden jullie gisteren al zien.

Dit is een beetje wat er in de afgelopen twee weken is gebeurd. Ik vind het heerlijk om wat meer vrije tijd te hebben! Hebben jullie leuke dingen gedaan? :) 

9 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's! En omg jij gaat morgen al naar de forever21! Ik donderdag... Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, ik vind jouw stijl zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht! Zitten leuke foto's tussen. Ik vind je rok ook echt geweldig!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's en je haar is zo lang... WAUW!
    Die sokjes van Forever21 moet ik hebben, haha
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die katjeslegging is zó gaaf! En de vlechtjes staan je heel schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa ben er ook helemaal verliefd op haha! awh dankje haha :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)