maandag 7 april 2014

Photo diary #3 (week 12,13) | lekker weer, eten, zomerse outfits en longboarden!



Het is weer is tijd voor een overzichtje van wat ik allemaal heb gedaan de laatste twee weken in foto's! Ik vind het zelf altijd super leuk om dit soort artikelen te lezen (bekijken?) en natuurlijk deel ik dus ook weer die van mij. Ik heb heeeerlijk van het weer genoten, leuke dingen gedaan en nog veel meer. Kijk je mee? :)




▽ Croptop timeeee! (deze komt van de Primark)
▽ Genieten van het weer, ik had het zelfs onwijs warm hierzo..


▽ lekker ontbijten, jumm..
▽ Gouden oogschaduw look :)
▽ Dit blousje zag ik in veel Primark shoplog's voorbij komen en ik wil hem heel graag :)


Lekker weer!


▽ Kleine draak op m'n schoot..
▽ Foto's van de bonte avond! Hier komt binnenkort een vlog van online op m'n vlogkanaal
▽ Hoezo blij (glimmend) hoofd, hahah!



Outfit of the day :)
Blouse-Coolcat, trui-New Yorker, Discopants-New Look, ketting-eBay



▽ Helemaal verliefd op deze blouse van de H&M, misschien heb ik deze ook gekocht gehe..
▽ Lekker koken!
▽ Jummm, dit ga ik zeker vaker maken! (willen jullie een recept? het is met kipfilet!)
▽ Mooie nagellak van Miss Sporty :)


▽ Ik word heel blij van dit weer! Vandaar ook een bloemetjes jurkje en roze lipstick :)
▽ M'n iPhone 5s kwam binnen! Ik schreef er hier meer over.


▽ Leuke nep Clarks bij Shoetime gespot!
▽ Het waren heren schoenen dus ze waren net iets te wijd, helaas..
▽ Vissengraat knot?
▽ Kusjesss..



▽ Weekend ontbijt <3
▽ Ik verkoop kleding op Marktplaats, er is nog steeds kleding! Klik hier om alles te bekijken.
▽  Ik moet dealen met onze oude, trage, stomme pc omdat m'n laptop gerepareerd wordt.. 


Details..


▽ Shoarmaaaaaa, you gotta love it..
▽ Timbs :)
▽ Kennen jullie dit nog? Kokosbrood! Dit at ik bij m'n oppaskindjes :)
▽ Pannekoeken zijn nooit verkeerd! Ik eet ze meestal met appel en bruine basterdsuiker.


En ten slotte kocht ik zaterdag een longboard... Ik schreef vrijdag al op m'n blog dat ik het longboard van m'n broertje ging uitproberen en ik werd verliefd... Vandaar kocht ik er ook één, ik kon het niet weerstaan. Hierover vertel ik morgen meer :) 

Dat was mijn diary weer van de afgelopen twee weken! Ik ben heel happy de laatste tijd en ik denk dat dit door het weer komt.. Wat hebben jullie gedaan? :)

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke diary! Hele leuke foto's en altijd weer leuk om te lezen! Dat recept zou zeker leuk zijn! Ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal er binnenkort is een artikel over maken als ik het weer eens eet! :D

      Verwijderen
  2. Tof dat je ook een longboard hebt gekocht, ik ben heel benieuwd hoe het bevalt! Wat voor board heb je besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben zooo verliefd, maar heb onwijs veel spierpijn haha! Ik ben er zaterdag al omgegaan! Ik heb een Globe gekocht met allemaal mooie kleuren, ik schrijf er van de week over op m'n blog :D

      Verwijderen
  3. Leuke foto's :) Wat gaaf dat je zingt! en dat bousje van de H&M is leuk zeg, lekker vintage.
    En die kokosbrood viel me meteen op, ik eet het elke dag op een cracker, lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D
      Aah wat leuk zeg, het is zo lekker!

      Verwijderen
  4. Really lovely photos! <3 I adore your blog, absolutely!
    http://10thjune.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)