woensdag 30 april 2014

Outfits van april!

Wow, het is morgen alweer mei! Naar mijn gevoel vliegt de tijd enorm, wat ik helemaal niet erg vind. :)
Afgelopen maand heb ik weer een hoop outfits met jullie gedeeld en zoals elke maand zet ik ze weer op een rijtje. Deze maand heb ik wel minder outfit artikelen geplaatst dan ik had geplant, maar doordat het een nogal drukke periode was, had ik er veel minder tijd voor. In plaats daarvan had ik wel wat andere artikelen zoals outfits rondom m'n Marc Jacobs achtige ketting! Ook filmde ik weer een outfit filmpje en zette ik m'n eerste lookbook online!

1 | 2 | 3 | 4
5 | 6 | 7


Klik hier om naar het artikel te gaan! 

De outfit filmpjes die ik maakte in april:



Welke outfit is jou favoriet? :)

10 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)