dinsdag 29 april 2014

Outfit | Comfy but still cute





Iedereen heeft ze waarschijnlijk wel eens.. Van die dagen dat je niet veel zin hebt om veel aan je outfit wilt doen, maar er toch nog leuk uit wilt zien. Dit was voor mij zo'n dag. Ik droeg deze outfit op Koningsdag, want hier in Zeeland is er niet echt een groot feest (huilhuil) dus ik ging langs m'n opa en oma! Ze wonen op een boerderij in de polder en het is altijd super gezellig, dus ik vind het heel leuk om langs te gaan. :)

Ik draag m'n nieuwe blousje van de H&M (mannenafdeling, sshtt..) met ook een jurkje van de Hennes. Het is een erg groot ding dus ik droeg hem vandaag als een vest. Als ik de mouwtjes oprol en een knoop rond m'n middel maak vind ik hem ook heel leuk! Ik heb nog best wat outfits in m'n hoofd met dit leuk geprinte blousje en natuurlijk ga ik die met jullie delen!
Ik vond m'n Docs er perfect bij passen aangezien ze precies dezelfde kleur hebben en ik was lekker comfy. What do you want more, right?!


Blouse, dress H&M | Shoes Dr. Martens

10 opmerkingen:

  1. Wat een toffe blouse..dat die van de mannen afdeling komt haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah dat jurkje staat je zo tof! En je dr Martens staan er zo leuk bij!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm leuke blouse! En ook echt heerlijke combinatie. (Ik heb ook minimaal 4 mannen shirts in mijn kledingkast, je bent niet de enige.)
    Ik heb zoveel respect voor het feit dat jij gewoon lekker je eigen stijl hebt, soms is dat echt heel moeilijk.
    Je outfit artikeltjes zijn altijd zo leuk!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa precies, het maakt toch niet uit of het van de mannenafdeling komt of niet :D
      Zo lief, dankjewel! :) Ik vind het juist fijn om te dragen wat ik zelf leuk vind, anders voel ik me zo ontzettend saai enzo.. Je reactie maakt me super blij :)

      Verwijderen
  4. Super leuk jurkje! Dat blousje is ook echt leuk! Ik ben benieuwd wat voor andere outfits je er nog mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)