dinsdag 22 april 2014

Outfit #34 | Space cats


Ook al kon je deze outfit al een beetje zien in mijn post van gisteren, wilde ik hem toch nog even laten zien. Zoals jullie weten ben ik dol op (gekke) printjes en daar doet deze legging heel goed aan mee! 

Het is weer heel grappig om te zien hoe mensen direct naar m'n benen kijken. Toch is het nog best moeilijk om hem te combineren, vooral omdat de 'achtergrond' van de legging donkerblauw is. Ook draag ik m'n neon Allstars weer, heel toevallig dat deze in twee outfit artikelen achter elkaar terug komen want zo vaak draag ik ze niet. M'n vader heeft de foto's gemaakt deze keer en hij is er nog niet super in haha. Toch ben ik blij dat hij het wilde doen! :D


Blouse Lefties | Leggings H&M | Necklace Primark | Shoes Converse




Morgen ga ik naar Amsterdam, eindelijk! Gaan jullie nog iets leuks doen deze week? :)

9 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)