zaterdag 19 april 2014

Outfit #33 + video | Graffiti cropped


Yay, weer is een outfit video! Ik vind het super leuk om deze te maken (en te bekijken van andere mensen). Vandaag laat ik de beloofde outfit zien met m'n nieuwe croptop van de Forever21! Ik ben echt hélemaal gek op de print ervan (op welke print ben ik niet gek?) en weet al een hoop outfits waarmee ik hem kan combineren. In deze outfit heb ik ze gecombineerd met m'n neon groene Allstars. Die eigenlijk erg fout zijn maar ik vind ze leuk bij de kleurtjes van de croptop passen! :)

Nu we het toch over de Forever21 hebben.. Hij gaat vandaag open, zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel weten. Jammer genoeg moet ik straks werken, dus ik kan niet bij de opening zijn. Dat is misschien maar beter ook want het zal wel héél druk zijn.. Ik ga woensdag naar Amsterdam met een vriendinnetje dus jullie kunnen dan (weer) een shoplog verwachten. Ik kan echt niet wachten om te gaan! Al die filmpjes die bloggers en youtubers hebben gemaakt op de persopening maken me helemaal wild, haha.. Ik ben bang dat ik al m'n geld al ga uitgeven in deze winkel alleen. Maarja, ik ga natuurlijk ook naar Amsterdam om andere winkels te bezoeken.. We'll see about that, haha!



Croptop Forever21 | Cardigan C&A | Skirt Stradivarius | Shoes Converse | Necklace Primark





Wat vinden jullie van m'n kleurrijke croptop? 
En gaan jullie ook naar de Forever21 in een van de komende weken? :)

12 opmerkingen:

  1. Amazing look! ;) I love skirts like that, and with converses they look super great, haha. :D
    http://10thjune.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. ik was ook zo wild toen ik hem op de F21 site zag haha!

      Verwijderen
  3. Geweldige croptop, lekker streetstyle achtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke top en outfit! Ik was donderdag bij Forever 21 en ahh, het is zo'n geweldige winkel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zag je foto's ja! Lucky dat je er al bij mocht zijn :)

      Verwijderen
  5. Super leuke outfit! Ik ga donderdag naar de Forever21 en ik kan ook echt niet wachten! Al die foto's van andere bloggers van de persopening maken me helemaal hebberig! haha, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ik heb precies hetzelfde! Ik wil ALLES hebben in die winkel haha ..

      Verwijderen
  6. Echt een leuke en aparte top! Super leuk gecombineerd. Ik ga in de meivakantie naar amsterdam, en de f21 is super groot zag ik.. dus dat word leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere outfit, super leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)