dinsdag 15 april 2014

Outfit #32 | Smiley faces


Heey! 
Deze outfit droeg ik een hele poos terug, maar ik heb hem nooit aan jullie laten zien! 
Vrijdag droeg ik deze grappige smiley legging van de H&M ook. Ik had toen m'n laatste verplichte lesdag, een feestje en was dus extra blij! :)

Heel grappig dat als ik deze legging draag, dat echt íedereen die ik tegenkom naar m'n knieën kijkt haha! Doordat de outfit wat 'neutraal' is, heb ik ervoor gekozen om er een pet (of moet ik snapback zeggen?) bij te dragen. Ik houd er wel van om gekke dingen te dragen, maar dat wisten jullie al. Dit is opzich niet heel erg gek.. Maar als je m'n shoplog van gister bekeken hebt, weet je dat er een hele gekke legging tussen zit waar ik binnenkort natuurlijk een outfit post mee ga maken! :D



Cardigan C&A | Shirt, leggings H&M | Snapback random shop | Shoes Dr. Martens





Ik heb de afgelopen dagen vooral in de boeken gezeten en toen ik deze foto's vond was ik toch wel blij. Ze komen perfect van pas nu ik wat minder tijd heb om te bloggen. Ik wil geen flut artikelen online zetten dus dan maar iets minder dan gewoonlijk.. 

Vandaag heb ik gelukkig m'n laatste 'examen' voordat ik aan m'n echte examens begin. Dus komende weken lekker veel vrij, yay! (natuurlijk moet er wel wat geleerd worden, maar ach dat valt ook wel weer mee..)
Wat doen jullie deze weken? Ook druk met toetsweken en leren (voor de examens)? 

8 opmerkingen:

  1. Amazing look! These leggings are absolutely cute, haha :D I'm in love with your style!
    http://10thjune.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste foto vind ik echt gaaf! ps. ik zou ook meteen naar je coole legging kijken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, gave outfit! Als ik mijn fluor All Stars heb zie je ook iedereen alleen maar naar mijn voeten kijken.... Haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook een neon kleurig paartje, dus ben ook erg benieuwd haha!

      Verwijderen
  4. Die legging is echt zoo vet! Hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)