vrijdag 11 april 2014

Outfit #31 | Polkadots


Heeey! Vandaag heb ik weer is een outfit voor jullie met één van m'n favoriete blousjes. Ik word altijd heel blij van stipjes en heb deze dus gecombineerd met een blauwe velvet legging en m'n witte platforms! Ik draag deze schoenen veel te weinig, omdat ik ze erg moeilijk vind om ze te combineren. Deze foto's maakte ik toen ik bij een vriendin was, die op een práchtige locatie woont. Kon ik hier maar elke dag foto's maken!

Dit is de enige die deze week online komt, vanwege dat ik het druk heb met leren voor mijn praktijk examens die ik maandag heb.. Volgende week komen er natuurlijk gewoon weer twee op m'n blog :)

Fur jacket New Look | Blouse, shoes H&M |  Leggings Wibra |  Necklace Primark





Bijna weekend, yes! Vandaag heb ik ook m'n laatste verplichte lesdag. De maandag heb ik praktijk examens voor verzorging, waar ik best zenuwachtig voor ben. Dinsdag beeldende vorming en de rest van de week vrij. Waarschijnlijk ga ik nog wel naar school voor extra begeleiding voor wiskunde omdat dat nog best lastig is.

Fijn weekend alvast! :)

9 opmerkingen:

  1. Ik was eerst helemaal niet van de polka dots maar heb laatst toch een super leuk blousje met deze print gekocht! Hele leuke outfit, de laatste foto is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Jaa, ik ben ook heel blij met de laatse foto!

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk! Vind zo'n hoog dichtgeknoopt bloesje met een statement necklace erover altijd heel mooi en classy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe outfit! Ik vind je legging en sneakers super leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ik vind je blousje echt heel leuk, en je sneakers trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit, en hele toffe schoenen! Ik wil die schoenen zo graag hebben! Lopen ze lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)
      Jaa, ik vind ze best lekker lopen! Ze vallen wel iets wat groot uit dus misschien een maatje kleiner nemen? :)

      Verwijderen
  6. Wat een leuke outfit, erg leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)