zaterdag 5 april 2014

Outfit #30 | Some cats


Yes, het is weer weekend! Vandaag laat ik een outfit zien die ik van de week droeg. Ik draag deze nieuwe croptop die ik twee weekjes geleden in Brugge kocht. Jullie kunnen binnenkort ook een shoplog verwachten, don't worry! Ik ben echt in loveee met croptops en ben bezig met het verzamelen ervan haha. Deze vond ik heel vrolijk en schattig. Misschien een klein beetje kinderlijk, maar ach dat mag ook wel eens :)



Croptop, Necklace H&M | Skirt eBay | Cardigan New Yorker | Shoes somewhere in Barcelona



Ik ga dit weekend lekker longboarden (jaaa, mijn broertje heeft een longboard en ik ben helemaaaal verliefd...), vanavond oppassen en morgen kort werken. En jullie? :)

19 opmerkingen:

  1. Tof rokje! Veel plezier met longboarden, dat gaat vast wel goedkomen. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, helemaal! Ik heb er zelf ook een gekocht, ik kon het gewoon niet laten...

      Verwijderen
  2. Die top is echt gaaf! En een fijn (longboard) weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat topje is zo leuk. Ik vind 'm niet echt kinderlijk hoor, hij staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke look zo samen :) En top voor het lekker weer!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd ook van crop tops én van katten, dus deze top vind ik echt geniaal <3
    Mooie outfit verder ook!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk!

    lifeofdiya.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je top is zoooo leuk! Staat ook super zo met het rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat rokje is zo leuk!! Ik heb een top in precies dezelfde stof en kleur :) Mooie ketting ook!
    Thanks voor je reactie :) Als je 'the vintage rebel' liked op facebook kun je al hun activiteiten bijhouden. Ze hebben regelmatig vintage per kilo sales in verschillende steden. Misschien binnekort wel bij jou in de buurt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D Okee tof! Ik hoop inderdaad dat er binnenkort is eentje bij mij in de buurt is ja. En een dagje weg kan ook heel leuk zijn. En ik bedoel, wat is 15 euro voor een kilo kleding nou?! :D

      Verwijderen
  9. Wat een tof truitje!! Staat erg leuk zo boven die rok! x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)