dinsdag 1 april 2014

Outfit #29 | Brightfull colours on April 1th


Heeeyy!
Het is 1 april vandaag dus ik dacht dat ik een soort van 'grappige' en kleurrijke outfit zou dragen. Maar eigenlijk vind ik dat de outfit best leuk is geworden en ik ga dit ook zeker vaker dragen! Toen ik de leggings kocht dacht ik ze veel te gaan dragen. Maar aangezien ze al een half jaar in m'n kast liggen en ik ze nog maar twee keer aangehad heb, is dat niet bepaald waar. 

Met dit zomerse jasje en een simpel wit blousje eronder vind ik het een best zomerse outfit! Het jasje kocht ik afgelopen augustus in de sale bij de Primark voor €5, whuuutt!? (als primark sale heeft, mygod...)
De legging is trouwens (weer) van de Coolcat! Soms kun je daar best leuke dingen halen vind ik, je moet het alleen goed combineren.



Blouse C&A | Jacket Primark | Leggings Coolcat | Platform shoes H&M




Ga jij een grap met iemand uithalen of doet 1 april je niks? Ik doe er persoonlijk niks aan maar ach, het idee is wel leuk. Vandaag is trouwens ook een vriendin jarig, dus dat is wel heel leuk! :)

10 opmerkingen:

  1. Lekker kleurrijk inderdaad! De sale in Primark is echt super leuk he, voor 1 of 2 euro vind je de leukste shirtjes!
    En bij de coolcat kun je inderdaad veel leuks vinden. Je moet het maar net tegen komen tussen alle wat ordinaire (vind ik) kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Heerlijk die sale, haha. Zelf vind ik Coolcat ook altijd wat ordinair maar af en toe is er nog best wat leuks te vinden inderdaad :)

      Verwijderen
  2. hele vrolijke outfit en had eerlijk gezegd niet verwacht dat de legging van de coolcat zou zijn :) staat je goed.

    it takes 2 to fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je outfit echt lekker vrolijk en kleurrijk :D Echt ontzettend leuk deze combinatie, het zou ook zeker iets zijn wat ik zo aan zou doen haha. Ik vind je foto's trouwens ook erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige foto's! Leuke blog heb je! :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke outfit! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)