vrijdag 25 april 2014

Mijn favoriete blogs & youtubers! #4


It's that time again! Ik heb weer een leuke blog en Youtube kanaal voor jullie! Ik ben hier heel enthousiast over want ik ben op beide echt gek en dit zijn ook zeker de twee meiden die ik het meeste volg op dit moment! Kijk je mee? :)



Ze is een 24 jarige meid die onwijs leuk blogt. Vooral haar foto's spreken me enorm aan. Ze kan erg goed fotograferen en schrijft dagelijks over dingen zoals reizen, sporten, gezond eten, dagelijkse dingen, soms wat beauty en nog veel meer! Ze is een grote inspiratie voor me en ik vind haar blog er ontzettend mooi en 'clean' uitzien! Komt waarschijnlijk door al dat wit, dat spreekt me altijd wel aan! :) 





hoe mooi is deze kamer?!
_______________________________________________________________________


Mia maakt super leuke video's over vooral fashion, waar ik dus een voorkeur naar heb! Ze heeft een erg leuke stijl en de kwaliteit van haar video's zijn altijd prachtig! Mia is 19 jaar en woont in California dus dat zijn altijd lekker zomerse video's. Meer kan ik niet zeggen, je moet gewoon even naar haar leuke video's kijken! :)




Kenden jullie deze meiden al? :)

6 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik volg de blog van Alyssa al :) Ik ga snel even kijken bij het youtube kanaal van Mia !
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogs. Ik zal ze zeker even opzoeken. Thnxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze nog niet, maar ze zien er leuk uit! Vrolijk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende ze beiden nog niet! Leuk om zo nieuwe blogs te leren kennen, thanks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh ik kende mia nog niet, maar haar stijl spreekt me erg aan! x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)