zaterdag 26 april 2014

Jeffrey Campbell Lita dupes van Sammydress.


De postbode kwam gisteren weer met een pakje voor me en ik hoopte al dat het deze schoenen waren! Dit zijn look-a-likes van de Jeffrey Campbell Litas. Ze zijn niet precies hetzelfde maar het komt er een beetje op neer. Ik heb deze schoenen besteld via www.sammydress.com voor €13,17 en daar kwam nog is €9,09 verzendkosten bij. 


Voor die 13 euries zijn het hele goede schoenen. Wel ben ik teleurgesteld in de kleur van de hak.. Ik had verwacht dat deze donkerbruin zou zijn maar deze is dus donkerrood. Jammer genoeg passen ze nu niet meer zo goed bij het jurkje wat ik wil dragen naar m'n gala. Als jullie tips hebben over hoe ik ze zwart kan krijgen, PLEASE LET ME KNOW! 




Normaal gezien heb ik maat 39, maar omdat je nooit zeker bent over de maten op zulk soort sites ga ik altijd een maatje naar boven. Gelukkig heb ik dat gedaan want ze zitten erg goed!

Ik zette ze naast m'n echte Litas om ze te vergelijken. Je kan duidelijk zien dat het een erg andere hak is. De had ik wat minder 'dik' en ook iets lager. Ik had dus verwacht dat de hak een beetje dezelfde kleur had als de linkerschoenen maar helaas. Toch ben ik blij met de schoenen en ik weet zeker dat ik ze veel ga dragen!
Als je ze ook wilt bestellen klik dan hier.

Fijne koningsdag voor degenen die dit gaan vieren! :)

6 opmerkingen:

  1. Waah ze zijn echt heel erg tof! Ik ga ook even een kijkje nemen denk ik! :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sammydress is echt een super goedkope site dus je zulk wel wat vinden :D

      Verwijderen
  2. Heel gaaf, misschien kan je de hak even schuren en dan verven?

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)