woensdag 2 april 2014

iPhone 5s & mijn favoriete liedjes van dit moment!


Yay, gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon binnen gekregen! Zoals jullie al eerder hebben gelezen, was mijn vertrouwde iPhone 5 gestolen in februari. Ik heb een hele poos gewacht omdat ik stiekem hoopte dat hij nog terecht kwam, maar helaas. Daardoor ging ik op zoek naar een nieuwe iPhone. 

De iPhone 5 is nergens meer verkrijgbaar en ik vond dit ook al een perfecte telefoon. Als de prijs lager was dan die van de 5s, zou ik gewoon weer een 5 kopen. Maar hij was gewoon nog even duur en op de sites waar ik hem nog kon vinden was'ie zelfs duurder dan de 5s. Ik had dus weinig keus, aangezien ik weer graag een iPhone wilde! Ik ben er onwijs blij mee en ga er reuze lang mee doen, hopelijk een jaar of 4. Ik verlies m'n telefoon geen moment meer uit het oog, zodat hij niet meer gestolen kan worden.. 


Hier wat van m'n favoriete liedjes van de laatste tijd! Ik weet zeker dat er een hoop tussen zitten die de meeste mensen niet kennen, enjoy!

Dit is zeker m'n grootste favoriet!




Heb jij nog een liedje wat ik zeker moet luisteren?

1 opmerking:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)