zaterdag 12 april 2014

Ik ben ook een longboard chick!


Ik kon de verleiding niet meer weerstaan en kocht ook zo'n prachtig longboard voor mezelf! Ik had al een hele tijd in m'n hoofd hoe fijn het wel niet zou zijn om -in de zomer, als het lekker weer is- te gaan longboarden.. Vorige week vrijdag kocht m'n broertje een longboard en ik mocht natuurlijk ook even een stukje boarden. Ik werd natuurlijk verliefd en ben de volgende dag naar Middelburg geweest om ook een longboard te kopen! 

We kwamen terrecht bij de Tube, een skatewinkel waar ze allemaal boards en leuke kleding verkopen. Hier had mijn broertje namelijk ook zijn board gekocht. Ik was op zoek naar een board met een heel leuk, uniek printje. Die waren er wel maar helaas erg prijzig.. Ik was namelijk niet van plan om €300 euro of meer aan een longboard uit te geven. Dit board had ik al eens op internet gezien en deze lag ook in de winkel. Hij (of zij?) heeft prachtige kleurtjes die mooi in elkaar overlopen!

Zoals je kunt zien is het board van Globe, een heel fijn merk. Als hem ook wilt kopen kan dit natuurlijk ook via internet, klik dan hier! Ik moest in het begin natuurlijk wel ff wennen en had nog niet zoveel evenwicht. Ook had ik na de eerste dag boarden (we hadden ook wel een kilometer of 6 afgelegd) had ik echt onwijs veel spierpijn in m'n linkerbeen, pfoeh! Maar hoe meer ik oefen, hoe beter het gaat. Ik moet wel toegeven, het staat erg stabiel en je gaat lekker hard (als je geen tegenwind hebt tenminste..)! 






Ik ben superblij met m'n board en weet zeker dat ik er veel plezier van ga hebben! Nu ben ik ook een longboard chick, haha. Ik raad iedereen een longboard aan, het is heel fijn en je beweegt ook nog is lekker! :)

12 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! Jaloersss, helaas kan ik het niet haha, maar het lijkt me echt zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk.! ik kan het alleen echt niet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk dat je een longboard gekocht heb! Vind de kleur ook heel leuk. Ik zou wel een longboard willen hebben maar ik ben zo slecht in evenwicht houden.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo cool! Ik wilde je ook om hulp vragen! Ik ben op weg naar de 200 volgers en ik vroeg me af of je me al volgt? Als bedankje ben ik je alvast gaan bloggen, echt een top blog heb je! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Mijn vriendin doet het ook, ik bak er alleen zelf niks van haha. Even wat meer oefenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah, wat een toffe board! En je outfit is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty, heel veel plezier ermee! (maar dat gaat vast wel goedkomen) :)))

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)