maandag 28 april 2014

I love Amsterdam!


Amsterdam, oh Amsterdam. Wat houd ik toch van steden! Vorige week donderdag ben ik een dagje naar Amsterdam geweest met een vriendin. We gingen vooral voor de Forever 21 en natuurlijk om in andere winkels te shoppen, hier krijgen jullie deze week nog een shoplog over te zien natuurlijk! :)





Om half 9 zaten we op de boot want helaas woon in aan de 'verkeerde' kant van het water en moet je eerst het water over om bij een treinstation te komen. Omdat ik in Zeeland woon, moesten we zo'n 3 uur reizen voordat we pas op Amsterdam Centraal aankwamen. Daar baalde ik wel van, maar door de voordeel treinkaartjes mochten we pas na 9.00 u (of voor half 7, wat geen optie was doordat die achterlijke boot pas om half 7 begint met varen -.-) beginnen met reizen. Rond kwart over 12 was het dan éindelijk zover, we liepen richting de Dam en zagen de letter van de Forever 21 al. Yes, het moment waar ik al weken op aan het wachten was. Ik was super vrolijk en ik kon niet wachten om de hele winkel leeg te kopen. Omdat de winkel al een paar uur open was, waren alle S'jes al weg.. Ik kon wel janken (da's niet waar hoor, maar ik baalde wel enorm). Ook was het niet normaal druk.. Je moest minimaal een uur in de rij staan om iets te passen, waar ik natuurlijk helemaal geen zin in had dus ik paste mooi alles in de winkel. Ik heb uiteindelijk maar een paar dingetjes meegenomen, puur omdat alle leuke kledingstukken al weg waren in mijn maat. Ik wil zeker weten nog is terug. En dan ga ik lekker vroeg zodat ik gewoon wel mijn maat heb, GRR..





Na wat andere winkels afgelopen te hebben, pashokje in en pashokje uit waren gegaan was het tijd voor een pitstop. Ik wilde zelf een smoothie, maar La Place was nog best ver lopen en we waren toe aan een pauze. Dus werd het een stop bij de Mac, serieus ik was hier al een jaar niet geweest. Ik als 'healthy' persoon nam een kleine aardbei milkshake, die erruuuggg lekker was. Loes, m'n vriendin, nam Nuggets en een cola. Voor de rest ben ik nog goed geslaagd bij de H&M en Bershka. Ik heb weer veel dingen gevonden in de Devided collectie. Het verbaasd me elke keer weer dat er best leuke dingen zijn. Waar ik woon is er geen H&M in de buurt (ja, lach maar....) dus ik zie alleen de dingen op de site. In de winkels hangen naar mijn mening veeeeel leukere dingen. Ik kan in Amsterdam altijd goed slagen bij de H&M op de Dam. Daar heb je namelijk een hele verdieping met alleen maar Devided (lees: HEAVEN TO ME). Ik kan niet wachten om de spulletjes aan jullie te laten zien.


Na zo'n 5 en een half uur lopen, shoppen, omkleden enzovoort waren we echt moe. Ik kocht een lekker broodje met geroosterde kip (dit stond zo op de kaart maar het waren saaie plakjes kipfilet), jum! Loes ging weer voor de Mac, haha. 

Ik vraag me af waarom zulke dagen zo ontzettend snel voorbij gaan?! Ik kan zó genieten van de stad, nieuwe mensen, inspiratie en nieuwe kleding (duh). Ook hadden we geluk met het weer. We hadden niet eens een jas mee en dat was een hele goede keuze! Ik wil binnenkort echt snel terug naar Amsterdam, gewoon omdat het kan en ik er ontzettend gelukkig van word. Steden maken me blij en daarom kan ik niet wachten om op kamers te gaan, laat het avontuur maar beginnen! :)

Houd jij ook zo van steden? :)

11 opmerkingen:

  1. Amsterdam is zo'n leuke stad! Gelukkig woon ik in de buurt, haha.
    Die eerste foto is trouwens heel mooi.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou echt van Amsterdam! Later wil ik er echt wonen! Of in een andere grote stad! Super mooie foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stom dat er niet een H&M in de buurt is waar je woont! Balen! Komt er een shoplog aan deze week :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, enorm balen.. Ja zekers, donderdag komt 'ie op m'n Youtube kanaal en natuurlijk zal ik dat ook om m'n blog vertellen :)

      Verwijderen
  4. Die laatste foto is super gaaf! Ik wil eigenlijk ook wel een keertje naar de Forever21, maar als ik jouw verhaal zo lees dan wacht ik nog even. Die drukte heb ik ook geen zin in...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :D Nee, klopt.. Je kunt misschien beter nog een maandje wachten, zeker met de vakantie nu!

      Verwijderen
  5. Ik vind amsterdam ook zo'n heerlijke stad, maar ik ben er al een hele tijd niet geweest helaas ): Mooie foto's heb je weer gemaakt! <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het ook, ik word er zo blij van! Oh das wel jammer, ik zou zeker gaan want de F21 is gaaaf! Thanks :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)