donderdag 17 april 2014

Gebabbel en een hoop foto's.



Vandaag ga ik is lekker babbelen over vanalles en nog wat. Volgens mij heb ik dit nog nooit eerder gedaan en het leek me wel leuk om eens een wat persoonlijker artikel te schrijven. Ook met een hoop foto's die ik deze week gemaakt heb! :) 

Pfoeh.. Het is eindelijk weer wat rustiger! Ik had afgelopen maandag en dinsdag praktijk examens. Voor m'n verzorging examen (wat maandag was), ben ik de afgelopen 2 weken erg druk geweest. En jeetje, wat was ik afgelopen maandag zenuwachtigg... Wat uiteindelijk niet zo nodig was, want ik heb het allemaal overleefd. Ik vind verzorging niet echt een leuk vak, maar ik moest twee jaar geleden wel iets kiezen wat me nog een beetje interesseerde en waar ik nog wat voor zou doen. Ik ben namelijk 2 x (jaaaa, iknow.. SHAME ON ME) blijven zitten doordat ik geen ruk deed aan school. Heel dom van me, maar oké. 

pootje van Doppie, zo lief..
We wisten niet exact wat we kregen op het examen dus dat was best spannend. Wel wisten we dat we een schoonheidsbehandeling moesten doen op een model. Naar m'n gevoel ging het wel goed, dus hopelijk komt dat ook uit de cijfers.. De behandeling hield een oppervlakkige reiniging en een masker in. Dat klinkt misschien als peanuts, maar we moesten het natuurlijk op een bepaalde manier doen. De beoordeling was best streng, so fingers crossed! Voor de rest viel het examen me echt mee, gelukkig!

Bloemiess..
Ik vind dit best een gave foto geworden! Jummie apple :)

Dinsdag had ik dus m'n praktijk examen van Beeldende Vorming (kunst etc.) en dit was net als m'n verzorging examen een hele dag. Hier keek ik totaal niet tegenop omdat ik wist dat het gewoon een chille dag zou worden. Wat het uiteindelijk ook is geworden! We kregen een opdracht en die moesten we die dag maken. 

We hadden een voorwerp moeten kiezen wat echt bij jezelf past. Natuurlijk koos ik voor m'n grote liefde, en dat is natuurlijk m'n camera. In de weken hiervoor hebben we al voorbereidingen gedaan, zoals collages maken en woordwebben. Ik vond het best leuk om te doen en ik ben blij dat ik direct op 'mijn voorwerp' kwam.

De opdracht van de dinsdag zelf was een tikkeltje saai, maar opzich wel leuk. We moesten een koffer/tas maken waar je voorwerp in moest. Maar er moesten gaten in de koffer zitten zodat je je voorwerp kon zien en ook moest 'ie gepersonaliseerd worden. Hij is goed gelukt, ik heb er jammer genoeg geen foto van.. Misschien maak ik die nog!



Dus eigenlijk ben ik nu klaar met school! Op de examens en examentraining na dan.. Maar ach, dat is ook nodig. Ik ga deze week en komende week nog een paar keer naar school voor wiskunde. We hebben een paar maanden uitval gehad dus ik begrijp een aantal dingen nog niet zo heel goed. Het idee dat ik gewoon geen lessen meer heb is zó ontzettend bizar! Ik vind het heeeerlijk.. Ik heb er namelijk 6 jaar gezeten, deels zo lang door mezelf. Ik ben het echt beu en ben toe aan nieuw avontuur!

Met m'n nieuwe bloemenkransje van de New Look! :)
Dopje :)
Gek hoe bloemen een leuke sfeer kunnen creëren! 
De komende weken worden best chill! Op het leren na ga ik best leuke dingen doen. Voor volgende week woensdag staat er een dagje Amsterdam op het programma. Onwijs veel zin in natuurlijk! :)
Natuurlijk zal ik ook nog best veel moeten leren, maarja dat hoort er ook gewoon bij. Voor de rest heb ik nog niet heel veel op de planning staan. De examens beginnen voor mij op 14 mei dus dat is nog wel even. Ik ben helemaal happy!

Zo, dat was me even wat. Ik deel eigenlijk nooit zo vaak persoonlijke dingen met jullie. Ofja, niet echt in aparte artikelen. Natuurlijk schrijf ik bij m'n outfit artikelen wel een verhaaltje maar dat is altijd maar kort. 

Ohja, ik ben hélemaal obsessed met het nieuwe liedje van Birdy, voor de film 'The fault in our stars'! Het boek (wat iedereen waarschijnlijk wel kent) wordt verfilmd en draait volgens mij in juni in de bios. Ik wil natuurlijk echt eerst het boek gelezen hebben voor ik naar de film ga...



Waar ben jij de afgelopen dagen/weken mee bezig geweest?
Let me know, ik ben nieuwsgierig :)

5 opmerkingen:

  1. Héél veel succes met de examens!
    Wat een leuke foto's! En dat pootje aaahwww.
    Ik ben deze week bezig geweest met een jaren 20 fotoshoot, en vooral met vanalles regelen voor die shoot haha.

    Liefs,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, komt helemaal goed!
      Klinkt echt heel gaaf..

      Verwijderen
  2. Succes met je examens, hele leuke foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)