vrijdag 4 april 2014

App tip | Noteshelf


Vandaag wil ik jullie een hele leuke app laten zien: Noteshelf! Deze app is onwijs handig voor school maar is ook heel leuk om te tekenen. Je kunt er je eigen twist aan geven door alle leuke dingen die je ermee kunt doen. Ik vind hem ideaal voor het maken van samenvattingen en het is ook nog is leuk om te doen! Klik op lees meer om te zien waarom ik zo enthousiast ben :)


Zelf kwam ik de app tegen doordat ik 'what's on my ipad' filmpjes aan het kijken was op Youtube. Een amerikaans meisje raadde deze app aan en zei dat hij géweldig was en gelijk heeft ze! De app kost helaas wel geld maar ik had dat er voor over. Door deze app maak ik samenvattingen toch nog een beetje met plezier, haha! 


Zoals je kunt zien heeft de app een hele hoop tools waarmee je leuke dingen kunt doen! Je kunt tekenen, markeren, schetsen en nog veel meer. 


Ook kun je emoji's en foto's toevoegen! Ook heel leuk en het geeft een speels effect.




Hierboven kun je een paar dingen zien die ik gemaakt heb. Ze zijn niet heel bijzonder moet ik zeggen, maar ik heb wel plezier gehad in het maken ervan en heb eens écht geleerd haha.

Zoals je kunt zien kan je ook inzoomen op dingen, zodat het makkelijker is om echt te schrijven op je tablet.

Hier nog wat creaties die ik op Tumblr vond, je kunt er echt toffe dingen mee maken:




Kende jij deze app al? :)

1 opmerking:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)