dinsdag 8 april 2014

6 outfits met mijn daisy ketting!


Ik heb 6 outfits die ik heb gebaseerd op mijn nieuwe Daisy ketting die ik zondag al in mijn eBay aankoopjes video liet zien! Ik noem hem mijn 'Marc Jacobs' ketting omdat de bloemetjes precies lijken op die op de parfum van Marc. Het zijn zomerse outfits, wat niet zo bij het weer van vandaag past maar dat is een mooi vooruitzicht naar de zomer! :)

Shirt, dungerees Primark
Shoes van Haren 

Dress H&M
Shoes Primark

Cropped blouse Primark
Skirt Stradivarius
Shoes Somewhere in Barcelona

Shirt Primark
Skirt New Look
Shoes Somewhere in Barcelona

Shirt Primark
Shorts Only
Shoes Somewhere in Barcelona

Dress Primark
Shoes H&M

Nu ik typ waar alles vandaan komt, zie ik dat er super veel van de Primark vandaan komt oepsiee.. Ik denk dat dit komt doordat ik gewoon hele fijne (bloemige) items gekocht had die heel goed bij deze ketting passen! Ik word heel blij van deze outfits en kan echt niet wachten om ze te gaan dragen...

Kunnen jullie ook niet wachten om weer jurkjes en shirtjes te dragen?!

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfits! En de Primark heeft gewoon zoveel fijne kleding. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt verliefd op het laatste jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt lente achtig he! Hij is ook heel mooi voor een jurkje van de Primark haha

      Verwijderen
  3. Ik vind je kledingstijl echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal leuke outfits, die bloemetjes zijn zo vrolijk voor het voorjaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)