zondag 9 maart 2014

Wishlist | Zomerse printjes!


Aaah, sparen is zo moeilijk als er zulke leuke dingen te koop zijn!! Vandaag dus weer een wishlist van de dingetjes die ik zou kopen als ik meer geld had.

Ik kan het opzich allemaal kopen, ik heb best veel spaargeld maar ik wil het graag hoog houden. Ook omdat ik van de zomer naar Londen ga en daar flink ga shoppen.. Ook zal het op kamers gaan niet bepaald een goedkoop iets worden en zal ik mee moeten betalen aan een aantal dingen (wat ik totaal begrijp). Ook is het ontzettend balen dat ik een nieuwe telefoon moet gaan kopen. Natuurlijk heb ik wat geld gekregen van de verzekering maar dat is lang niet genoeg. Ik had dat geld veeeel liever aan andere dingen uitgegeven. Dingen die je in deze wishlist ziet!


Dit zijn een beetje knockoffs van Dr. Martens. Ik vind de print ge-wel-dig en perfect voor de lente en zomer! 

Dit ding lijkt me super handig! Deze kan je gebruiken om je iPhone op te laten. Hij zit in dan in een hoesje dus je hebt er nauwelijks lats van, geniaaaal.

Ook ik ben verliefd geworden op Clarks.. Ik heb ze nog nooit aangehad dus weet niet of het echt wat voor me is maar deze vind ik zó tof, vooral de kleur!

Weer een printje waar ik verliefd op ben, en voor dit prijsje is het lastig hem te laten liggen!

Ik ben op dit moment helemaal geobsedeerd door longboards! Het lijkt me super fijn om met dit weer heerlijk te gaan cruisen. Deze vind ik gaaf, alleen de prijs is wat minder..

Heel lang zoek ik al naar het perfecte paar hakken en ik denk dat ik ze gevonden heb! Deze van de New Look met een wat dikkere hak. Ik kan namelijk echt niet op van die naaldhakken lopen! Ze hebben ze ook in zwart, nude en een koraal rose kleurtje (lastig om te kiezen!)

Hele zomerse shorts zijn dit! Ik wil ze misschien bestellen maar weet niet welke maat ik moet nemen, iemand ervaring met de maten van Forever21? Valt het vaak klein of groot uit?


Dat was mijn wishlist alweer! Staan deze items ook op jouw wishlist? 


7 opmerkingen:

  1. Sparen is idd lastig, vooral met zoveel leuke dingen die te koop zijn! Leuke wishlist heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Printjes zijn zo leuk! Die shorts van Forever 21 zijn echt heel schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De plateau heels en het bloemen shortje vind ik heerlijk!
    Leuk lijstje.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat een leuke wishlist, ik word er hebberig van!
    Vooral dat gebloemde shortje vind ik enorm schattig. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)