dinsdag 11 maart 2014

Video | Mijn favoriete winterkleding! (kleding, schoenen & siraden)


Hey! 
Vandaag heb ik weer een nieuwe video voor jullie! Hierin laat ik zien wat mijn meestgedragen en favoriete winterkleding van de afgelopen maanden is geweest. Natuurlijk hebben we niet 'echt' winter gehad, maar het leek me toch leuk om hier een video van te maken! Ik laat de items zien die ik echt veel en het meest gedragen heb anders werd de video erg lang. Ik heb wat kleding, schoenen en siraden! 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden 

Wat is jou favoriete kledingstuk van deze winter?
Liefs Rhoda.


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk filmpje!
    Ik heb deze winter heel erg genoten van mijn lekkere warme docs, haha. Aangezien er wol aan de binnenkant zit zijn mijn voeten de hele winter warm gebleven!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :)
      Oh waauw, dat lijkt me echt héérlijk..

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)