donderdag 20 maart 2014

Video | Forever21 shoplog + update!


Ik ben superexcited over de dingetjes die ik bij de Forever21 scoorde toen het gratis verzending was! Ik kon het natuurlijk niet laten.. Dit zijn m'n eerste spullen die ik ooit bij de F21 kocht of bestelde. Ik ben heel blij met de kwaliteit en alles past prima! Bestellen gaat vaker gebeuren vrees ik en ik weet niet of ik het ga kunnen weerstaan, oeps.... 

Ook vertel ik een beetje wat er op dit moment gaande is in mijn leven. De leuke en minder leuke dingen. Wel heb ik maar twee kledingstukken gekocht omdat ik aan het sparen ben.. Benieuwd hoe dat komt? Kijk dan snel verder!


Vandaag ben ik lekker een dagje vrij omdat ik geen toetsen heb, heerlijk! Lekker luieren, kamer opruimen (helaas), kleding organiseren en foto's maken! Ik ga veel doen voor een opkomende video vandaag en komende week. Can't wait to show it to you!
Wat doe jij vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)