zaterdag 1 maart 2014

Video | Februari favorieten 2014!


Heeey!
Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien van februari in een video! Ik hoop dat ik dit elke maand kan gaan doen want ik vind het best leuk om te doen. Deze maand heb ik beauty, fashion en lifestyle favorieten. Van beauty maar één dingetje aangezien ik niet echt een beauty meisje ben. Als ik niks nieuws nodig heb, koop ik ook niks. Ook heb je waar ik woon nou niet bepaald super leuke makeup winkels zoals je in de steden hebt. 

Ik heb trouwens een weekje vakantie dus dat wordt lekker veel bloggen, wieehoee! 
Fijn weekend & fijne vakantie als jij dat ook hebt! :)


Wat zijn jouw favorieten van de maand februari? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)