zondag 2 maart 2014

Toffe camera straps!

bron
Opvallende camera straps, het is iets wat ik al eerder zag en toen vond ik het al super tof! Eigenlijk was ik ze een beetje vergeten tot ik er weer ééntje zag op de blog van Marloes. Zij liet haar XXL London foto dagboekje zien waarin ze zelf op de foto stond met haar camera. 
Ik kon het niet laten om weer is op Ebay te gaan snuffelen, hier het resultaat...

1 | 2 | 3 
4 | 5

Dit zijn m'n favorieten! Ik heb er ongeveer een half uurtje over gedaan deze te vinden, aangezien ik ze wilde vergelijken. Ze kosten allemaal geen drol, aangezien het Ebay is. Een andere toffe site is www.kekkecamerariem.nl, hier kan je ook hele gave vinden maar ik ben toch echt niet van plan er 30 euries aan uit te geven. Je snapt al waar dit naartoe gaat, ik ga er ééntje bestellen. Ik weet alleen nog niet zo goed welke (misschien neem ik er meer haha...) Welke vind jij het leukst? 

3 opmerkingen:

  1. Oooh deze camerastraps zijn zo leuk! Ik heb nog steeds zo'n saaie van Canon, maar dit is veel toffer. 1, 2 en 4 zijn mijn favorieten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ik ook, dit is de perfecte manier om je camera ook een beetje stijl te geven! :D

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)