donderdag 27 maart 2014

TBT | outfits die ik in Barcelona droeg!


















Heee allemaal! Afgelopen oktober was ik in Barcelona, pfoeh wat mis ik het! Het was onwijs lekker weer, terwijl het gewoon al herfst was. Je kon er ook heerlijk shoppen in winkeltjes zoals Stradivarius, Lefties en de h&m was ook leuk! Natuurlijk heb ik ook kleding aangehad en het leek me leuk om deze met jullie te delen. Ik heb niet van elke outfit foto's, helaas. Maar ik heb er wel twee voor jullie en nog wat andere vakantie foto's! Enjoy :) 






Zoals je op de foto hierboven mijn hele outfit al kon zien droeg ik een blousje met shorts. Wel nog met een panty, omdat het wat waaide. Rond die tijd droeg ik dit blousje erg veel. Wat je niet kan zien is dat ik mijn neppenzwarte allstars hier onder aan heb. 

Blouse New Yorker | Shorts Only | Necklace Etos 


Drukke straten..


Een soort van Streetstyle foto, haha! Dit ga ik in Londen heel veel proberen te doen. Ik vind haar tattoo heel tof. :) 



Touren met een stadsbus. De palmbomen geven het ultieme zomergevoel..



Deze outfit droeg ik op de laatste dag. Ik ging maar 3 daagjes, een mini citytrip :). 
Het was deze dag onwíjs warm, dus droeg ik een luchtig blousje met bandeau eronder en een skaterrokje. 

Blouse, bandeau Primark | Skirt, belt New Look | Platform shoes H&M


Deze man vond het helemaal niet erg om op de foto te gaan. Hij kon erg leuk gitaar spelen!
Ook waren er jongens die aan het skaten waren en dit an het filmen waren, zoveel leuke dingen!


Ik mis Barcelona enorm en wil echt terug! Dit ga ik zeker binnen 5 jaar nog is doen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de outfits en wat foto's te zien! 

Zouden jullie het leuk vinden om het fimpje te zien wat ik van dit korte citytripje gemaakt heb?

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's! haha die man met die gitaar!
    leuke outfits ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Dat roze rokje is heel erg mooi, staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)