maandag 10 maart 2014

Shopping | iPad mini aankoopjes: Miniinthebox, Ebay & Hema.


Heyhoi!
In februari schreef ik een artikel over sparen en hierin vertelde ik dat ik eind maart een iPad zou kopen. Ik kan niet meer wachten en ben al lang trots op mezelf een maand gewacht te kunnen hebben.. Ik bestel hem vandaag en ben super excited, maar later meer daarover! Vandaag laat ik de aankoopjes zien die ik voor mijn komende baby aangeschaft heb zodat ze er ook een beetje fancy uitziet haha! 
Kijk je mee?


Van Miniinthebox:
Connect kit van Miniinthebox | €7,19  /  Stilopen van Miniinthebox | €0,91

Als aller eerste kocht ik een Connection Kit waardoor je foto's over kan zetten op je iPad. Ik wil dit handige frutseltje gebruiken voor het overzetten van foto's van m'n Canon naar m'n iPad dus. Dit is vooral voor als ik niet thuis ben en dan komt dit echt van pas! Natuurlijk heb ik hem nog niet uit kunnen proberen maar ik las in reviews dat hij goed zijn werk deed. 

Ook bestelde ik een stilo-pen. Ik denk dat iedereen wel snapt wat hier de bedoeling voor is. Ik ga hem vooral gebruiken voor het tekenen en schrijven, als ik aantekeningen wil maken.

Stipjes hoesje van Miniinthebox | €5,47

Ook kocht ik dit hoesje, een softcase gemaakt van TPU. Vraag me niet wat dit is haha, het is in ieder geval flexibel en gaat ook een stukje rond de voorkant. Hierom ging het me vooral, zodat hij toch nog wat beschermd is! Ik vind het een vrolijk patroontje en het was ook nog is een mooi prijsje!



Van Ebay:
Bloemen hoesje van Ebay | ongeveer €16,00

Dit hoesje kocht ik via Ebay. Op de foto leek de achtergrond van de bloemen zwart dus daar was ik een beetje teleurgesteld over. Ondanks dat, vind ik hem nog steeds onwijs leuk! Hij is niet zo stevig als het hoesje van de HEMA maar biedt toch iets van bescherming! Jammer genoeg voor jullie is hij niet meer te koop. Als je op het linkje klinkt zie je wel alle andere hoesjes die deze verkoper aanbiedt, wie weet zit er wel wat bij.


Van de HEMA:

Deze aankoopjes konden jullie al eerder zien in m'n artikel over de HEMA aankoopjes die ik die week gedaan had. Als je meer informatie wilt en een linkje moet je daar even naar kijken!

Ik ben heel blij met m'n aankoopjes en kan echt NIET wachten tot hij er eindelijk is... 
Come to mommy lovely iPad.. 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hoesjes heb je gekocht! Ik ben benieuwd hoe je iPad bevalt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk! Ebay is altijd goed voor dit soort aankoopjes!

    Ik ben ook bijna m'n ipad mini gespaard! (jeej!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt! Aah tof, je kan waarschijnlijk ook niet wachten tot je hem in je handen mag houden haha!

      Verwijderen
  3. Hele leuke dingen heb je besteld voor je ipad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankopen, Miniinthebox is zo'n fijne site! :) En dat kaartlezertje is echt superhandig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die gaat echt zooo fijn zijn voor op reis etc, zodat m'n SD kaartje weer leeg is :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)