zaterdag 22 maart 2014

Shopping | eBay camera strap!


eBay, oh eBay, wat doe je me toch welke keer weer aan? Er zijn zoveel leuke dingetjes die ik nog wil hebben, maar helaas heb ik daar geen geld voor haha! Jullie konden in dit artikel al lezen over hoe gek ik ben op toffe camera straps. En sinds een paar dagen heeft m'n camera ook gewoon stijl! 



Het pakketje kwam al binnen na een paar dagen, wat me verbaasde aangezien het zonder verzendkosten waren. Dit prachtige dingetje koste zo'n €6,52. Klik hier om naar dit koopje te gaan. 

Ik heb er al een hoop complimenten en opmerkingen over gehad! Hij is ook zo lekker opvallend en m'n camera is nu ook gewoon heel cool, haha! Er staan nog wat straps op m'n wishlist maar het zou een beetje gek zijn om die nu allemaal te bestellen.. Fijn weekend! Liefs Rhoda.

5 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)